هتل پالاس داون تاون
هتل پالاس داون تاون

معرفی هتل پالاس داون تاون دبی | Palace Downtown

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل پالاس داون تاون

امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری، هتل های بسیاری در نقاط مختلف دنیا احداث شده است. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، هتل Hotel Palace Downtown یکی از هتل های لوکس و محبوب در این شهر می باشد. در ادامه همراه مجله تاپ توریست باشید تا با هتل پالاس داون تاون بیشتر آشنا شوید.

هتل پالاس داون تاون
هتل پالاس داون تاون

هتل 5 ستاره Hotel Palace Downtown در نزدیکی برج خلیفه و سایر جاذبه های گردشگری دبی قرار گرفته است. همچنین در اطراف آن مراکز خرید بسیاری از جمله دبی مال وجود دارد. نمای بیرونی ساختمان این هتل بسیار زیبا بوده و سبک معماری آن سنتی می باشد، طراحی فضای داخلی هتل لوکس بوده و شامل امکانات بسیاری می باشد. فاصله فرودگاه بین المللی شهر تا این هتل در حدود 20 دقیقه است.

هتل پالاس داون تاون
هتل پالاس داون تاون

هتل پالاس داون تاون دارای 242 اتاق برای اقامت گردشگران امارات می باشد. کارمندان هتل مسلط به یکی از زبان های عربی، هندی، انگلیسی، روسی، فرانسوی و فیلیپینی هستند. میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مهمانان است و ورود حیوانات نیز به این مکان آزاد نیست.

انواع اتاق های موجود در این هتل عبارت اند از اتاق دولوکس، سوئیت دیپلمات، سوئیت یک خوابه، سوئیت جونیور و سوئیت رویال. هر شب اقامت در این هتل در حدود 230 تا 640 دلار هزینه دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل پالاس داون تاون
هتل پالاس داون تاون

اتاق ها با یک سبک مدرن خاورمیانه تزئین شده اند و بالکن و حمام لوکس دارند. همه اتاق ها مجهز به سیستم تلویزیون تعاملی، دی وی دی پلیر، مینی بار، دستگاه های نسپرسو و وای فای رایگان هستند. چهار رستوران مختلف فرصت های ناهار خوری خوبی به وجود آورده اند و انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند. بوفه شبانه روزی نیز غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه را سرو می کند.

امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند.

اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. همچنین اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. هتل داراي کتابخانه مي باشد و در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

هتل پالاس داون تاون

اطلاعات دسترسی :

آدرس هتل : Sheikh Mohammed bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai, PO bOX 9770, Downtown Dubai, Dubai

تلفن هتل : ۹۷۱۴۴۲۸۷۸۸۸



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)