هتل درب شازده شیراز

هتل درب شازده شیراز

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل درب شازده شیراز

شیراز شهر باغ‌ ها و شاعران و پایتخت فرهنگی ایران است. آرامگاه شاعران و عارفان بسیاری در آن وجود دارد. همچنین بزرگترین مرکز تجمع ایل قشقایی که در شیراز و شهرک‌های جدید اطراف ان دارای حدود نیم میلیون جمعیت است. ایل قشقایی دارای فرهنگ بسیار وسیع و جذابی است. در این مطلب میخواهیم شما را با هتل درب شازده ، یکی از زیباترین هتل های شیراز آشنا کنیم پس در ادامه مطلب همراه تاپ توریست باشید.

هتل درب شازده شیراز

هتل بوتیک تازه افتتاح شده‌ای در شیراز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. هتلی که در دل یک خانه قاجاری ایجاد شده و از هنر و طراحی مدرن نیز برای تزیین و دکور اتاق‌ها استفاده شده است.

هتل درب شازده شیراز

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این هتل به نحوی طراحی و بازسازی شده که هوش از سر گردشگران می‌برد. این بوتیک هتل متعلق به دوره قاجار در قلب منطقه زند شیراز قرار دارد و منعکس کننده میراث فرهنگی غنی و معماری کهن این شهر است.

هتل درب شازده شیراز

معماری که با هنر و طراحی معاصر مخلوط شده تا جلوه زیبایی از خانه‌های ایرانی را میزبان گردشگران کند. این هتل بوتیک خاص در شیراز یک کافه کوچک، باغ خصوصی و حمام سنتی دارد. هتل بوتیک درب شازده در بافت تاریخی شهر شیراز قرار گرفته و فاصله کمی تا ارگ کریمخان و بازار وکیل دارد.

هتل درب شازده شیراز

آدرس: شیراز،خیابان دروازه سعدی،کوچه ی بازارچه ی فیل


پیشنهاد رزرو هتل در شیراز

علی بابا با پوشش حداکثری هتل‌ های شیراز کامل‌ ترین سایت رزرو هتل در شیراز و سایر شهرهای ایران است. از مزایای رزرو هتل شیراز از علی بابا این است که تقریبا امکان مشاهده قیمت و رزرو تمام هتل‌ های شیراز برایتان فراهم است. از آنجایی‌ که علی بابا طرف قرارداد با بیشتر هتل‌ های شیراز است و به طور سالانه با آن‌ها قرارداد دارد، قیمت رزرو هتل شیراز از علی بابا برایتان ارزانتر از سایت خود هتل تمام می‌شود. از مزایای دیگر رزرو هتل شیراز از علی بابا این است که می‌توانید پرفروش‌ ترین و محبوب‌ترین هتل‌ های شیراز را با توجه به امتیازی که مسافران از تجربه اقامت در هتل داشته‌ اند ببینید. علاوه بر این‌ ها، تیم حرفه‌ای پشتیبانی علی بابا در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، حتی در روزهای تعطیل، آماده پاسخگویی به شما عزیران است.




 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)