هتل‌ های 5 ستاره کیش

مقایسه هتل‌ های 5 ستاره کیش

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جزیره کیش همواره یکی از مقصد‌های پر‌طرفداری است که بسیاری از افراد آن را برای سفر انتخاب می‌کنند. این‌ موضوع را می‌توان از تنوع تور‌ها و تعداد تور لحظه آخری کیش هم تا حدی متوجه شد. کیش توانسته با جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و امکانات مناسب، نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید : مقایسه تور قشم و کیش

یکی از فاکتور‌های مهم در سفر به کیش هتلی است که در آن اقامت خواهید داشت. هتل‌های فراوان و متنوعی در کیش وجود دارند. شما باید هتلی متناسب با شرایط خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید. گاهی اوقات تعداد بالای هتل‌ها باعث سر‌در‌گمی مسافران می‌شود و انتخاب یک هتل خاص را برای آن‌ها دشوار می‌کند. به همین دلیل در این ‌مقاله می‌خواهیم درباره تعدادی از بهترین هتل‌های کیش صحبت کنیم و مقایسه مفیدی از آن‌ها داشته باشیم.

اگر دوست دارید به کیش سفر کنید یا درباره هتل‌های آن، اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما تا پایان این ‌مطلب با ما همراه باشید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل‌ های 5 ستاره کیش

بهترین هتل‌های کیش

اگر بخواهیم درباره بهترین هتل های نجستاره کیش صحبت کنیم، باید فاکتور‌ها و موارد زیادی را در‌نظر بگیریم. ما در این‌جا می‌خواهیم کار انتخاب و مقایسه هتل‌ها را ساده کنیم و قصد نداریم از راه‌های پیچیده حرفی بزنیم. در ادامه متن درباره این‌که چطور می‌‎توان هتل‌ها را به‌آسانی با هم مقایسه کرد، صحبت خواهیم کرد. اما در‌حال‌حاضر به‌عنوان یکی از فاکتور‌های آسان که بسیاری از افراد هم به آن اتکا می‌کنند، می‌‎توان به میزان مقبولیت و محبوبیت میان مردم اشاره کرد.

هتل‌های زیادی در کیش شلوغ هستند و طرفداران زیادی هم دارند؛ اما از میان آن‌ها می‌توان به هتل‌هایی نظیر هتل مارینا پارک کیش، هتل شایان، هتل ترنج و هتل داریوش کیش اشاره کرد که همگی هتل‌هایی پنج‌ستاره هستند. البته هتل‌هایی مانند هتل‌های چهار‌ستاره صدف و هلیا نیز هتل‌های خوبی به‌شمار می‌روند. تعداد هتل‌های برتر جزیره به همین نام‌ها محدود نیستند.

رزرو بهترین هتل های پنج ستاره کیش

برای رزرو هتل باید ابتدا نوع سفر خود را مشخص کنید. مثلا در سفر شخصی شما حق انتخاب هر‌هتلی را دارید؛ اما اگر می‌خواهید با تور لحظه آخری کیش سفر کنید، باید یکی از هتل‌هایی را برگزینید که روی تور تعریف شده است. معمولا تور‌ها با‌ توجه‌ به قرار‌داد‌هایی که دارند، هتل‌هایی را روی تور خود پیشنهاد می‌دهند.

از همین‌جا مشخص می‌شود که بهتر است از سایت‌های معتبری اقدام به خرید یا رزرو تور کنید که حق انتخاب‌های بیشتری را برای هتل محل اقامت به شما بدهد. برای رزرو هتل کیش کافی است به یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو مراجعه کنید و مراحل رزرو را طی کنید. سایت علی بابا یکی از سایت‌های خوب در این‌ زمینه به‌حساب می‌آید که برای رزرو هتل، مسیر ساده و مشخصی را برای کاربران آماده کرده است. بعد از مراجعه به قسمت رزرو هتل‌ها، امکانات متنوعی برای چینش و ترتیب‌بندی هتل‌ها در‌اختیار شما خواهد بود.

هتل‌ های 5 ستاره کیش

بهترین هتل‌های کیش از نگاه مسافران و سایت‌ها و مقایسه آن‌ها

برای این‌که بتوانید انتخاب ساده‌تری برای محل اقامت خود در کیش داشته باشید، ما در این‌ قسمت تعدادی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش را گرد‌آوری کرده‌ایم و درباره هر‌یک مطالب خلاصه‌ای را بیان خواهیم کرد.

  • هتل داریوش کیش: یکی از هتل‌های لوکس کیش که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند، هتل داریوش است. این‌هتل معماری بی‌نظیری دارد و سازه‌های مشابه سازه‌های دوران هخامنشی را در محیط و قسمت ورودی پیاده‌سازی کرده است. چشم‌انداز هتل به آب‌های خلیج‌فارس هم یکی از ویژگی‌های اصلی آن به‌حساب می‌آید.
  • هتل مارینا کیش: یکی از هتل‌های زیبا که ساحل بسیار خوبی دارد و اوقات آرامی را برای مسافران فراهم می‌کند، هتل مارینا است.
  • هتل ترنج کیش: اگر نگاهی به تور‌های کیش یا تور لحظه آخری کیش داشته باشید، نام هتل ترنج را با تعداد زیادی برای تور‌های لوکس مشاهده می‌کنید. با اقامت در هتل ترنج کیش، دریا زیر اتاق‌های شما خواهد بود و هنگام استراحت تماشای آب دریای خلیج‌فارس آرامشی فراموش‌نشدنی را به شما هدیه خواهد کرد.
  • هتل پانوراما کیش: یکی از هتل‌های نو‌ساز کیش که توانسته جایگاه خوبی را به‌دست آورد، هتل پانوراما است. موقعیت مکانی خوب از مزایای آن به‌شمار می‌رود.
  • هتل ویدا کیش: یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش که طراحی مدرنی دارد و بسیاری از استاندارد‌های روز دنیا را پیاده‌سازی کرده، هتل ویدا کیش است. این‌ هتل از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و موقعیت خوبی هم دارد.

هتل‌ های 5 ستاره کیش

در مقایسه هتل‌ها حتما فاکتور‌هایی را نیز که برای خود شما مهم هستند، لحاظ کنید. تعدادی از دیگر هتل‌های کیش که بهتر است در لیست بررسی خود داشته باشید، عبارت هستند از:

  • هتل میراژ کیش
  • هتل پارمیس
  • هتل آرامیس پلاس
  • هتل شایان کیش

کلام آخر

اگر می‌خواهید به کیش سفر کنید، حتما قبل از سفر درباره هتلی که قرار است در آن اقامت داشته باشید، تحقیق کنید. هتل بخش مهمی از سفر شما به کیش است که می‌تواند تجربه سفر را برای شما زیبا و خاطره‌انگیز کند. تعدادی از بهترین هتل‌های کیش را در این‌ مقاله نام بردیم، اما شما با یک جستجوی ساده به تعداد زیادی از هتل‌های محبوب کیش دست پیدا می‌کنید.



 الی گشت    

                تور کیش