مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا چهارمین کشور خوشبخت کره زمین

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دوست دارید که یک تحول بزرگ را در زندگی خود تجربه کنید؟ دوست دارید در کنار اقیانوس زندگی کنید و با شنیدن صدای امواج، احساس سرزندگی کنید؟ دوست دارید درآمد بالا داشته و زندگی لوکس و مجللی برای خودتان بسازید؟

زندگی در استرالیا به معنای شروع یک زندگی شاد و مرفه، همراه با فرصت های شغلی بسیار، طبیعت بکر در کشوری جوان با پذیرش چند فرهنگی و اقتصادی قدرتمند است.

شاید زندگی در کشورتان شما را به خواسته هایتان نزدیک نمی کند و شما نیاز به مهاجرت را برای تحقق رویاهایتان نیاز دارید. بنابراین اگر تاکنون آرزوی بهبود آینده خود را داشته و به فکر کیفیت بالای زندگی و لذت از زیبایی های طبیعی هستید، استرالیا، مقصد ایده آل شما خواهد بود.

استرالیا کشوری عالی برای کسانی است که دوست دارند از زندگی نهایت لذت را ببرند و در عین حال می خواهند در محیطی پیشرفته با سبکی ایده آل در شمال اروپا زندگی کنند. شرایط اقامت استرالیا به روش مهاجرتی شما، وضعیت شما و بسیاری از معیارهای دیگر وابسته است. بسیاری از این شرایط پس از شروع روند مهاجرتی مشخص می شوند. از جمله مهم ترین شرایط مهاجرت به استرالیا که سوال بسیاری از شما نیز می باشد می توان به شرایط سنی، شرایط تمکن مالی و دریافت ویزای همراه برای همسر یا اعضای خانواده اشاره کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شهرهای اصلی استرالیا سیدنی و ملبورن هستند که انواع خدمات، کار و فعالیت های گوناگون را پوشش می دهند. البته پایتخت استرالیا کانبرا است و به لحاظ امکانات و تجهیزات در صدر می باشد. زیبایی های چشمگیر طبیعت استرالیا را می توان به سواحل زیبا، اقیانوس، فضاها و مناظر بی حد و حصر شناخت.

مهاجرت به استرالیا

دوست دارید با خانواده تان در استرالیا سکونت داشته باشید؟

مهاجرت به استرالیا می تواند مسیر زندگی شما را به کلی عوض کند و نقش موثری در پیشرفت فردی و اجتماعی تان داشته باشد. قریب به اتفاق جمعیت را طبقه متوسط ​​تشکیل می دهند. اگر فکر رفتن به استرالیا همراه با خانواده تان را دارید باید اقدامات لازم را زیر نظر کارشناسان این امر انجام دهید و شرایط را محیا سازید.

جالب است بدانید که فضای کافی برای کارگران خارجی در استرالیا وجود دارد و از هر 3 نفر کارگر استرالیایی، 1 نفر در استرالیا متولد نشده است. نرخ بیکاری در این کشور بسیار کم است و حتی مشاغل موقت در این کشور به میزان زیادی وجود دارند.

به شیوه استرالیایی ها زندگی کن!

سبک زندگی در استرالیا بی دغدغه است. شرایط پرتکاپو و سرعت زیاد زندگی در کلانشهرهای آن به خوبی احساس می شود. یکی از موارد قابل توجه درمورد زندگی در استرالیا، وجود تعادل میان کار و زندگیست. شما به راحتی می توانید با خانواده تان اوقات فراغت مطلوبی داشته باشید و در مواقعی نیز به طور جدی کار کنید.

نکته دیگری که درباره استرالیا صدق می کند، وجود روح چند فرهنگی و استقبال از مهاجران است. این بدان معناست که شما به عنوان یک مهاجر خارجی در این کشور، احساس بیگانگی و غریبه بودن نخواهید کرد و به طور کلی فرهنگ استرالیا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

برای آن دسته از افرادی که خواهان تحصیل در استرالیا هستند، باید بگوییم که صنعت آموزش این کشور دارای کلاس جهانی بوده و تجربه جذابی را از تحصیل، همراه با آب و هوای خارق العاده استوایی، سواحل رویایی و سبک زندگی خوب برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.

از طرفی استرالیا دربر گیرنده بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان است که هفت مورد از آن ها جزو 100 مورد اول در دنیا هستند. همچنین دولت استرالیا توجه زیادی را به بحث امکانات دانشجویان خارجی، همچون بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی نشان داده است. خوب است بدانید که استرالیا در جایگاه سوم جهان، بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی را پس از انگلیس و ایالات متحده دارد.

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا انتظارات شما را از زندگی برآورده می کند

جای تعجب نیست اگر ببینید که عده بسیاری تصمیم برای مهاجرت به استرالیا گرفته اند. چرا که امتیازات بسیاری با زندگی در این کشور انتظار مهاجرین را می کشد. می خواهید بدانید این مزایا از چه قرارند؟ در زیر برخی از آن ها عنوان شده اند:

  • استرالیا کمترین میزان آلودگی هوا را در جهان دارد و اقلیم آب و هوای آن در تمام طول سال معتدل و آفتابی است.
  • طبیعت دست نخورده، تنوع اکوسیستم های طبیعی، آب سالم و زلال، سواحل شنی طلایی، جنگل های بارانی استوایی، کوه های برفی، بیابان های خشک، 14 منطقه میراث جهانی و بیش از 500 پارک ملی، غیر قابل انکارند.
  • استرالیا جامعه ای چند فرهنگی متشکل از اقوام گوناگون جهان دارد.
  • استرالیا کمترین تراکم جمعیت را نسبت بع سایر قاره های جهان دارد.
  • سیستم بهداشت و درمان آن جزو کارآمدترین ها در دنیا بوده و medicare نام دارد.
  • فرصت های شغلی فراوان و امکان رشد سریع در هر زمینه و مهارت.
  • میزان جرم و جنایت نسبتاً کم و وجود حس انسان دوستی و مهربانی.
  • مردم استرالیا در زمره دومین مردم ثروتمند جهان قرار دارند و این به دلیل اقتصاد مستحکم موجود در این کشور است.
  • کشوری پهناور با امکانات رفاهی بی شمار و سرگرمی های جذاب همچون اسکی روی برف.
  • حیاط وحش منحصر به فرد و جذاب با حیواناتی همچون کانگرو و کوالا و گونه های بازمانده رو به انقراض.

برای مهاجرت به استرالیا برنامه ای دارید؟

مهاجرت در حرف ساده ولی در عمل پیچیده است. اما بسیار مهم است که با استفاده از چه روشی اقدام به ترک کشور خود می کنید و خود را آماده پذیرش زندگی در کشوری دیگر می سازید. برای اقدام به مهاجرت باید فرآیندهای مهاجرتی گوناگونی را پشت سر بگذارید و دلایل کافی برای مهاجرت خود را به اداره مهاجرت استرالیا اعلام نمایید. خوشبختانه موسسات مهاجرتی بسیاری در شهر وجود دارند که روندهای مهاجرتی را برای شما با تبحر و تجربه کافی بدون هیچ گونه ایرادی انجام می دهند.

این موسسات گام های شما را به سرعت رو به جلو سوق می دهند و منجر به موفقیت پرونده مهاجرتی تان بدون ریجکتی و تاخیر می شوند. هر مشکلی هم که داشته باشید، راه حلی برای آن سراغ دارند و می توانید کاملا روی کمک آن ها حساب کنید. یکی از موسسات پرآوازه و خوشنام در زمینه مهاجرت به استرالیا که کاملا تخصصی در این امر فعالیت می کند، موسسه مهاجرتی پارسی کانادا است که با تیم کارشناسان و کادر وکلای فوق حرفه ای خود شما را هر چه سریعتر به خواسته تان یعنی مهاجرت به استرالیا می رساند. بنابراین برای شروع مهاجرت خود همین حالا کلمه ویزا را به شماره  30006016 ارسال کنید تا مشاوران این موسسه با شما تماس بگیرند و از امکان مشاوره رایگان بهره مند شوید.



 الی گشت    

                تور کیش