محله چوکور جوما (گودال) استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

محله چوکور جوما استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با محله چوکور جوما استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این محله محبوب در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری زیبا ، با آثار فرهنگی بسیار غنی. هر گوشه ای از این شهر رنگارنگ زیبایی خاص خود را دارد و در هر محله شما رنگ های مختلف، کافه های دنج و زیبا و مکان های تاریخی بی نظیر را خواهید یافت. محله چوکور جوما استانبول یکی از محله های محبوب این شهر محسوب می شود.پس اگر تور استانبول رزرو کرده اید حتما سری به این محله بزنید .

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


محله چوکور جوما (Çukurcuma) بخشی از منطقه بزرگتر بی اغلو است. چوکور جوما محله عتیقه جات در استانبول است، جایی که شما می توانید بهترین دلالان عتیقه و وسایل آنتیک را پیدا کنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

برخی از بهترین فروشگاه ها، A La Turca, Modern Tarih و Aslı Günşiray می باشند. ما قدم زدن و کشف کردن محله را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا در این محله بسیاری مکان های جذاب باز شده اند که در تمام ساعات روز باز هستند. اگر به وسایل قدیمی و آنتیک و عتیقه جات علاقه دارید بازدید از مغازه های این محله را از دست ندهید زیرا عتیقه جات و وسایل بسیار زیبای موجود در این فروشگاه ها شما را شگفت زده خواهد کرد.

عتیقه فروشی در محله چوکور جوما استانبول
عتیقه فروشی در محله چوکور جوما استانبول

محله چوکور جوما همچنین به دلیل وجود موزه معصومیت (Museum of Innocence) شناخته شده و معروف است، یک موزه ادبی بنیان شده توسط اورهان پاموک (Orhan Pamuk) نویسنده ترک برنده جایزه نوبل و الهام گرفته شده از رمان معروف او با همین نام است.

محله چوکور جوما استانبول

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨