عجیب‌ترین جاذبه‌ها در تور کوالالامپور

همه شما به‌خوبی با جاذبه‌های گردشگری در کوالالامپور آشنایی کافی رادارید. چراکه این منطقه یکی از توریست خیز ترین قطب‌های گردشگری محسوب می‌شود. دلیل این امر هم چیزی نیست مگر جاذبه‌های تاریخی و مذهبی این شهر در کنار سازه‌های ساخته‌شده به دست بشر و خیابان و رستوران‌های لوکسی که هم فال است و هم تماشا. امروز قرار نیست ما از جاذبه‌های گردشگری که با تور کوالالامپور در پیش روی شما قرار می‌گیرد با شما بگویم. بلکه می‌خواهیم از عجیب‌ترین جاذبه‌ها در تور کوالالامپور برای یک مسافرت متمایز پرده برداریم. برای این منظور کافی است تا پایان همراه ما باشید.

عجیب‌ترین جاذبه‌ها در تور کوالالامپور
عجیب‌ترین جاذبه‌ها در تور کوالالامپور

عجیب‌ترین مکان‌های گردشگری در کوالالامپور

در کوالالامپور شما می‌توانید از آسمان‌خراش‌های درخشان تا مراکز خرید متمایز را مشاهده کنید. بازارهای شلوغ موزه‌های باشکوه، بناهای یادبود و ساختمان‌های استعماری تماماً چشم‌انتظار شما است. ما می‌خواهیم پرده از بکرترین مناطق برای یک گردشگری متمایز برداریم برای خرید تور کوالالامپور با شناخت کافی همراه ما باشید.

پارک پروانه‌ها

برای اینکه عکس‌های روی کارت‌پستال‌ها را از نزدیک شاهد باشید می‌توانید به این پارک زیبا سری بزنید. شما به‌راحتی می‌توانید نشستن پروانه‌ها بر روی شانه‌های خود را شاهد باشید و حسابی برای ساعت‌ها از دویدن فرزندانتان به‌قصد شکار یک پروانه شاد شوید. شاید برای عکس گرفتن آن‌هم با بهترین لوکیشن این پارک متمایزترین انتخاب برای شما باشد. این پارک درست در کنار باغ گیاه‌شناسی و باغ پرندگان قرار دارد و شما در یک روز می‌توانید از هر سه پارک تماشایی در پایتخت این کشور دیدن کنید. این پارک بسیار رؤیایی است و در کنار گردش و تفریح می‌توانید برای خرید هم به مرکز تجاری آن نزدیکی سری بزنید. یا اینکه با خوردن غذاهای متفاوت محلی سفر خود را متفاوت‌تر دنبال کنید.

برج کی ال

برای کسانی که می‌خواهند از نمای متفاوت شهر را مشاهده کنند می‌توانند به تراس این برج سری بزنند. این برج در منطقه محافظت‌شده‌ای در جنگل بوکیت ناناس واقع‌شده است و یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر محسوب می‌شود. ارتفاع بلند آن سبب شده که در رده پنجمین سازه بلند دنیا جای بگیرد. شما برای بازدید از این برج مخابراتی می‌توانید هرروز از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب به بازدید از آن بپردازید.

عجیب‌ترین جاذبه‌ها در تور کوالالامپور
عجیب‌ترین جاذبه‌ها در تور کوالالامپور

بوکیت بینتانگ

خیابانی بانام بوکیت یا جالان آلور حسابی قرار است شمارا شگفت‌زده کند. چراکه عطر غذاهای سنتی، غذاهای دریایی آن‌هم با رسپی چینی و شیرینی‌های خوشمزه این منطقه هوش را از سر شما می‌برد. کافی است به این خیابان سری بزنید و با نشستن روی اولین صندلی از خوردن یک نودل یا یک دسر خوشمزه مسرور شوید. شما نیازی نیست که پشت صف‌های طولانی برای خوردن یک غذای خوشمزه منتظر بمانید چراکه به‌صورت شبانه‌روزی این منطقه قرار است از شما و سایر گردشگران پذیرایی کند.

بازار مرکزی

برای خرید سوغاتی می‌توانید به بازار مرکزی که برای گردشگران طراحی‌شده است در سنترال مارکت سری بزنید. از این مرکز خرید می‌توانید سوغاتی دلخواه خود را خریداری کنید. انواع میوه‌های استوایی، ماهی‌های معروف و صنایع‌دستی برای شما در این بازار فراهم‌شده است. در کنار تنوع بسیار بالا قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای هم برای شما در این بازار در نظر گرفته‌شده است که دست شمارا حسابی برای خرید باز گذاشته است.

غارهای میمون‌ها

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در کوالالامپور غاری بانام غار میمون‌ها قرار است حسابی شمارا شگفت‌زده کند. مجسمه‌های که در این غار قرار دارد برخی قدمت صدساله دارند و صخره‌ها و تپه‌های آن‌هم طول عمری در حدود ۴۰۰ میلیون سال را از آن خودکرده است. به همین خاطر شما می‌توانید در این غار شاهد مراسم و جشن‌های مذهبی بسیار متفاوتی باشد. مردمان محلی بالباس‌ها، گوشواره‌ها، تزئینات عجیب‌وغریب در طول سال برای برپایی جشن‌های خود در این غار گرد هم جمع می‌شوند.

پنانگ

این مکان توریست در مالزی به‌قدری جذاب و زیبا است که شهرت جهانی آن سبب شده است تا گردشگران بسیاری برای بازدید از این جزیره زیبا به مالزی سفری داشته باشند. غذاهای سنتی و مشاهده آداب‌ورسوم و فرهنگ‌های مختلف برای کسانی که علاقه‌مند به کشف لذت‌های جدید هستند بدون شک دروازه‌ای جدید را رو به زندگی آن‌ها بازخواهد کرد. پـِنانگ درواقع ایالتی است در کشور مالزی که از دو بخش مجزا تشکیل‌شده است.

عجیب‌ترین جاذبه‌ها در تور کوالالامپور
عجیب‌ترین جاذبه‌ها در تور کوالالامپور

لنکاوی

آماده شوید تا در آرامش لنکاوی غوطه‌ور شوید که واقعاً یک بهشت گرمسیری آفتابی است. زیبایی درخشان و حال و هوای آرام این مجمع‌الجزایر جذابیت اصلی گردشگران است. این‌یکی از مقاصد مقرون‌به‌صرفه در آسیا است که به خاطر طیف وسیعی از تجربیات، فعالیت‌های ماجراجویانه و فرصت‌های سفر به جزیره شناخته‌شده است و تعطیلات ساحلی شمارا به یک تعطیلات فوق‌العاده سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند. می‌توانید از تله‌کابین و پل آسمان مناظر جذاب را تماشا کنید. علاوه بر این، جبهه‌هایی با حاشیه‌های نخل در امتداد تفرجگاه‌های ایده‌آل وجود دارد که مملو از بارهای شلوغ، رستوران‌های مجلل و فروشگاه‌های خیابانی است.

کلام آخر در مورد گردشگری در پایتخت مالزی

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید مکان‌های خاصی برای تفریح و گردش شما در مالزی برپاشده است. از باغ‌های طبیعی که با حضور پروانه‌ها شمارا سرمست می‌کند تا غارهای که با قدمت دیرینه خود شمارا برای جشن‌های خاص آماده می‌کنند. همه و همه دلیلی بارز برای این تور گردشگری محسوب می‌شود. امیداست مطالب ارائه‌شده توانسته باشد شمارا برای این سفر گردشگری راهنمایی کرده باشد و بهترین‌ها در پیش روی شما باشد.

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨