دریاچه هوان کیم هانوی ، ویتنام | Hanoi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دریاچه هوان کیم هانوی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با دریاچه هوان کیم هانوی آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این دریاچه زیبا و دیدنی در ادامه با ما همراه باشید.

هانوی پایتخت کشور ویتنام و دومین شهر بزرگ این کشور است. ویتنام در رتبه بندی جدید در سال 2019 جز 10 کشور برتر برای بازدید شناخته شده است. در ادامه ما دریاچه معروف هوان کیم را به شما معرفی خواهیم کرد تا برای بازدید از آن حتما برنامه ریزی کنید.

دریاچه هوان کیم (Hoan Kiem) یا دریاچه لاک پشت، یک مکان محبوب و پرطرفدار برای افراد محلی و همچنین توریست های خارجی است. در یک جزیره در مرکز این دریاچه زیبا، معبد Ngoc Son قرار دارد که توسط یک پل قرمز با شکوه پیوند خورده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هانوی جاذبه های متنوع بسیاری دارد و یکی از مقاصد گردشگری محبوب در آسیاست. پایتخت کشور ویتنام دارای جاذبه های بسیار و طبیعت زیبایی است. دریاچه هوان کیم یکی از جاذبه های مهم و شاخص این شهر به حساب می آید.

دریاچه هوان کیم هانوی
دریاچه هوان کیم هانوی

این منظره با پل و معبد زیبا به عنوان یک پس زمینه عالی برای عکس های شما فوق العاده است و شاید شما حتی زوج های زیادی را در آنجا ببینید که در حال گرفتن عکس های نامزدی شان هستند.

دریاچه هوان کیم هانوی

اگر به ویتنام و شهر هانوی سفر کردید، بازدید از دریاچه هوان کیم را هرگز از دست ندهید. این دریاچه و معبد قرار گرفته در مرکز آن یکی از مکان های معروف و دیدنی شهر هانوی است که قطعا ارزش دیدن دارد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨