دریاچه لفور سوادکوه ، مازندران | Savadkuh

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دریاچه لفور سوادکوه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با دریاچه لفور سوادکوه آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این دریاچه زیبا در سوادکوه مازندران در ادامه با ما همراه باشید.

سد لفور یا همان سد البرز با ارتفاع ۷۲ متر در دهستان لفور بر روي تلاقي سه رودخانه کارسنگ رود و آذررود و اسکليم روهار در منطقه اي به نام دئوتک (محل تلاقي دو آب) احداث شده‌ است.

دریاچه لفور یکی از دیدنی های سوادکوه است که با مناظر بسیار زیبا و چشم‌نوازش در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی را برای گردش‌های یک روزه به این مکان می‌کشاند تا از زیبایی‌های آن لذت ببرند. این دریاچه (سد خاکی لفور) در کنار جنگل‌های زیبای سوادکوه، منظره‌ای زیبا و دلنواز را برای کسانی که عاشق طبیعت گردی هستند، فراهم می‌کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


دریاچه لفور سوادکوه

به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب، بهترین زمان بازدید از جاذبه دریاچه‌ی لفور اردیبهشت ماه تا شهریور ماه است. البته پاییز هم با خزان رنگارنگ درختان اطراف دریاچه می‌تواند از فصل‌های خوب برای سفر و گذران اوقات فراغت در کنار این دریاچه باشد.

دریاچه لفور سوادکوه

در حین بازدید از زیبایی‌هایی دریاچه لفور از لذت قایق سواری در آن غافل نشوید و از فضای سرشار از آرامش آن نهایت استفاده را ببرید. همچنین یادتان باشد با پیاده روی در ‌جنگل توسکا، عکس‌های یادگاری بگیرید.

دریاچه لفور سوادکوه

ویدئویی از این سد زیبا

 

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨