جاهای دیدنی ملاکا

جاذبه های گردشگری شهر ملاکا ، مالزی | Malacca

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاهای دیدنی ملاکا

ملاکا معروف به شهر قرمز در جنوب مالزی و در ۲۰ کیلومتری کوالالامپور واقع گردیده و یکی از مراکز پذیرای توریست در مالزی است. این شهر مرکز ایالت ملاکا است.مالزی از کشورهایی است که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند، دارا بودن جاذبه ها و سرگرمی های متنوع می تواند از دلایل این امر باشد. در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از شهرهای مالزی که شاید کمتر نامش را شنیده باشید آشنا کنیم، پس در ادامه با تاپ توریست همراه باشید تا شما را با جاهای دیدنی ملاکا، معروف به شهر قرمز آشنا کنیم.

فاموسا یا آفاموسا ملاکا

فاموسا یا آفاموسا ملاکا بقایای یک قلعه پرتغالی است که در میان باقی مانده های سازه های اروپایی قدیمی ترین اثر به حساب می آید . این قلعه در سال 1500 برای جلوگیری و مقابله از حملات و یا هجوم دیگر کشورهای اروپایی و نیز برای محافظت از سرزمین تازه اشغال شده بر روی تپه بنا شده است .

قلعه نام برده بعد ها توسط هلندی ها به تسخیر در آمد که برای جلوگیری از فتح آن به دست فرانسه به انگلیس داده شد اما انگلیس از این واهمه داشت که اگر این قلعه را دیگر کشورها بگیرند به قدرت زیادی می رسند , بنابراین به جای نگهداری از آن ترجیح داد که قلعه را خراب کند که به درخواست آقای رافلز که بنیان گذار سنگاپور است , فقط دروازه کوچکی از آن را باقی گذاشتند .

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جاهای دیدنی ملاکا
جاهای دیدنی ملاکا

بازدید از کلیسای پولس

کلیسای پولس یا سنت پل در ملاکا مالزی، که هم‌نام با کلیسای مشهور لندن است، یکی دیگر از مکان‌های محبوب گردشگران و جاهای دیدنی ملاکا است. این کلیسا، در واقع بنایی قدیمی است و قدمت آن به حدود ۵۰۰ سال پیش می‌رسد.

در سال ۱۵۲۱ این ساختمان به عنوان قلعه توسط استعمارگران پرتغالی ساخته شده و بعدها توسط استعمارگران هلندی به‌مثابه‌ی کلیسا مورد استفاده قرار گرفته. در جوار این بنای تاریخی یک گورستان قدیمی هم وجود دارد که قبر چندین تن از هلندی‌هایی که در روزگار گذشته به ملاکا مالزی سفر کرده بوده‌اند در آن واقع است.

جاهای دیدنی ملاکا
جاهای دیدنی ملاکا


 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)