تور مجازی پاریس
تور مجازی پاریس

تور مجازی پاریس به صورت ۳۶۰ درجه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی پاریس

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی پاریس آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به کشور فرانسه سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به پاریس با ما همراه باشید.

پاریس ، پایتخت کشور فرانسه، مرکز و یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل-دو-فرانس است. رود سن از میان این شهر می‌گذرد. این شهر با جمعیتی بالغ بر 12 میلیون نفر یکی از پرجمعیت‌ ترین کلان شهرهای اروپا است و همچنین پاریس از محبوب ‌ترین مقصد توریست‌ ها در سراسر جهان است و سالانه حدود 30 ملیون توریست از آن بازدید می‌ کنند.تور مجازی پاریس

پاریس شهر بزرگی است که چندین قرن تاریخ پر فراز و نشیب دارد و سر زدن به گوشه و کنار شهر و لذت بردن از زیبایی‌های پاریس ،  شهر کافه‌های قدیمی ، رستوران ‌های ستاره ‌دار و موزه‌ های دیدنی یک عمر زمان نیاز دارد و پاریس پایتخت مد جهان، یکی از محبوب ‌ترین شهرهای دنیا برای گردشگران است، شهری که شاعران، نویسندگان ، نمایشنامه‌ نویسان و روزنامه ‌نگاران زیادی در مورد پاریس و زیبایی‌ های بی نظیر آن نوشته ‌اند و علاقه‌ خود را به این شهر نشان‌ داده‌اند.تور مجازی پاریس

واقعا عاشق پاریس نشدن سخت است فرهنگ و هنر، جذابیت و هر آنچه که فکر کنید در بالاترین سطح ممکن در گوشه و کنار پاریس به چشم می‌خورد و باید گفت پاریس اصلی ترین جاذبه گردشگری فرانسه است ،  از موزه لوور گرفته است تا برج ایفل ، کلیسای نتردام ، خیابان شانزه لیزه ، ساکره سوآ و … . قدم زدن در خیابان های آن و نوشیدن قهوه  در کافه هایش از جاذبه های گردشگری پاریس است و نیز هتل ها و مسافرخانه های متنوع با قیمت های متفاوت در این شهر وجود دارند ، حمل و نقل در این شهر نیز آسان و عالیست و مترو مهم ترین نقش را در جابه جایی مسافرها در این شهر ایفا می کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


           

امیدواریم که از تور مجازی پاریس لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره پاریس با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)