تفریحات رایگان دبی
تفریحات رایگان دبی

چطور در دبی رایگان تفریح کنیم؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تفریحات رایگان دبی

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی دبی شما کاربران را با تفریحات رایگان دبی آشنا خواهیم کرد . پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این تفریحات آشنا شوید.

برای ما ایرانی ها دبی شهر ارزانی نیست و قیمت تور دبی در فصلهای مختلف بسیار متفاوت است.  برخی تفریحات در دبی بسیار لوکس و لاکچری به حساب می آیند و هزینه‌ی زیادی در بر دارند به همین خاطر گردشگران بسیاری از خرید تور دبی صرفه نظر کرده و به شهرهای ارزان تری سفر می کنند.

ما در اینجا چند تفریح کاملا رایگان در دبی را به شما عزیزان معرفی می کنیم، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تصور می‌کنید سفر به دبی گران است، توصیه می‌کنیم که به تور کیش بیندیشید و خود را برای سفر به این دیار آماده نمایید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سینمای رایگان در دبی

آیا می دانستید که در دبی چند مکان وجود دارد که دارای اسکرین های بزرگ هستند و همواره در آنها فیلم سینمایی پخش می شود؟ با کمی پرس و جو از ساکنان دبی می توانید این سینماهای رایگان را در دبی پیدا کنید.

تفریحات رایگان دبی
تفریحات رایگان دبی

بازدید رایگان از موزه

اگر علاقه مند هستید که با فرهنگ مردم دبی آشنا شوید اما نمی خواهید برای بازدید از موزه هزینه ای پرداخت نمایید تنها کافیست به کافه موزه‌ی دبی مراجعه کنید این کافه در محله‌ی الفهیدی قرار دارد. شما در این مکان با فرهنگ مردم این دیار و همچنین صنایع دستی آنها آشنا خواهید شد. یک موزه سکه نیز در همین محله وجود دارد که بازدید از آن نیز جالب است و به خریداران تور دبی توصیه می شود.

بازدید از گالری های هنری

چه کسی گفت که دبی فرهنگ ندارد؟ شما در این شهر گالری های هنری فراوانی را خواهید یافت که دیوارهایشان پر است از آثار هنری رویایی و زیبا و هنرمندانی دارد که همواره حاضر هستند آثار خود را به صورت رایگان در دید عموم قرار بدهند بنابراین اگر به راستی دوست دارید که با فرهنگ و هنر مردم دبی آشنا شوید حتما به این گالری ها سر بزنید.

قایق سواری به قیمت ناچیز

اگر تور دبی را خریداری کردید و حالا تصور می کنید که به دلیل قیمت بالای تفریحات در دبی نمی توانید از این شهر لذت ببرید باید بگویم که در اشتباه هستید در دبی می توانید با 1 درهم سوار قایق شده و دور شهر را بگردید. موضوع از این قرار است که قایق هایی در دبی وجود دارند که با نام abra شناخته می شوند و برای سوار شدن بر آنها تنها کافیست 1 درهم هزینه کنید. این قایق ها از سال 1963 در این مسیر فعالیت می کنند و حالا بخشی از فرهنگ و سنن مردم دبی به شمار می آیند.

تفریحات رایگان دبی
تفریحات رایگان دبی

قدم زدن در ساحل

سواحل بسیاری در دبی وجود دارد که برای ورود به آنها نیاز به پرداخت هزینه‌ نیست. سواحل رایگان دبی به اندازه‌ی سواحل لوکس دبی امکانات ندارند و شیک نیستند اما به نوع خود بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند بنابراین بازدید از آنها و قدم زدن روی شن های داغ ساحلهای دبی را از دست ندهید.

تماشای آبنمای موزیکال دبی

آبنمای موزیکال دبی توانسته رکورد بزرگترین آبنمای موزیکال در دنیا را از آن خود کند و کارایی آن به این صورت است که با آبی که از فواره های آن همراه با ریتم موزیکاهای از پیش تعیین شده (اغلب موزیکهای محلی و مشهور دبی) به حرکت در آمده و به بیرون فوران می کنند. این آبنما در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد و از مهمترین دیدنی های دبی به شمار می آید از همه جذابتر این که بازدید از آن کاملا رایگان است.

تفریحات رایگان دبی
تفریحات رایگان دبی

کویر گردی رایگان در دبی

دبی مناطق کویری زیادی دارد که برای علاقه مندان به کویرنوردی فرصت خوبی را فراهم می کنند. اگر کمی ماجراجو و خلاق باشید، می توانید به صورت رایگان در کویرهای دبی تفریح کنید زیرا ورود به آنها برای همه آزاد است و کاملا رایگان.

تفریحات رایگان دبی
تفریحات رایگان دبی

در دبی رایگان پرنده نگری کنید

پرنده نگری تفریحی است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی در سراسر دنیا از آن خود کرده به صورتی که افراد بسیاری فقط به قصد تماشای پرندگان به سفر می روند اگر شما هم از دیدن پرنده ها لذت می برید، می توانید در دبی به تماشای فلامینگوها بنشینید و برای چند ساعتی به دامان طبیعت پناه ببرید.



 الی گشت    

                تور کیش