باغ وحش ارم و وکیل آباد

باغ وحش ارم و وکیل آباد، دو زیستگاه حیوانات در تهران و مشهد

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

باغ وحش ارم از جاذبه‌‌ های مهیج تهران است و در آن می‌توانید مجموعه‌ای از حیوانات مختلف را تماشا کنید و در مورد زیست هرکدام اطلاعات خوبی به‌دست آورید. باغ وحش ارم در شهر بازی ارم واقع شده و گزینه خوبی برای گشت‌وگذار در روزهای تعطیل است. همچنین اگر قصد دارید که در تعطیلات بهار، به جاهای دیدنی مشهد سفر کنید، حتما سری به باغ وحش وکیل آباد بزنید. در باغ وحش مشهد می‌توانید مجموعه‌ای از حیوانات مختلف را ببینید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید. در ادامه این دو جاذبه را به شما معرفی خواهیم کرد. برای اطلاع کامل از جزئیات باغ وحش ارم و باغ وحش مشهد، می‌توانید سری به مجله گردشگری نابرو بزنید.

باغ وحش ارم و وکیل آباد

باغ وحش ارم و تماشای حیوانات دوست داشتنی

در تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی است تا سری به بزرگراه تهران – کرج بزنید و وارد شهر بازی ارم شوید. این شهر بازی سرزمینی مهیج و با فضایی سرسبز است که می‌تواند برای اعضای خانواده به‌خصوص کودکان بسیار محبوب باشد. در این مجموعه، باغ وحش ارم را خواهید دید که گونه‌های مختلفی در آن نگهداری می‌شوند. به گفته مجله گردشگری نابرو قسمت باغ وحش ارم، مساحتی برابر با 7 هکتار دارد و بیش از 110 گونه جانوری در این مجموعه پیدا می‌شود. اولین گونه‌ای که پس ورود به باغ وحش ارم با آن روبه‌رو خواهید شد، قفس پرندگان است. از مجموعه پرندگان باغ وحش ارم می‌توان به فلامینگو، اردک، طاووس، مرغابی و… اشاره کرد. در باغ وحش ارم می‌توانید محو ابهت شیر شوید، با شیطنت میمون‌ها سرگرم شوید و نظاره‌گر گونه‌های مختلف خزنده مثل مار، تمساح، آفتاب پرست و… باشید.

باغ وحش ارم و وکیل آباد

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


به گفته مجله گردشگری نابرو، تابلوهایی در مجموعه باغ وحش ارم نصب شده‌‌اند که به بازدیدکنندگان یادآور می‌شوند، هرگز به حیوانات غذا ندهند. غذا دادن به حیوانات توسط افراد غیرمتخصص، کار نسنجیده‌ای است و می‌تواند منجر به مرگ این گونه‌های جانوری شود. برای آشنایی بیشتر با باغ وحش ارم، سری به مجله گردشگری نابرو بزنید و نام این جاذبه گردشگری را در آن جست‌وجو کنید.

باغ وحش ارم و وکیل آباد

باغ وحش مشهد، از جاذبه‌های مهیج در سفر

سفر به جاهای دیدنی مشهد از الویت‌های بسیاری از مسافران نوروز است و جاذبه‌های این شهر هر ساله با جمعیت بالایی از گرشگران روبه‌رو می‌شوند. اگر امسال هم قصد سفر به این شهر دوست‌ داشتنی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به باغ وحش مشهد بزنید و گونه‌های جانوری این مجموعه را از نزدیک ببینید.

باغ وحش ارم و وکیل آباد

باغ وحش مشهد کنار پارک جنگلی وکیل آباد واقع شده و یکی از باغ وحش‌های قدیمی ایران محسوب می‌شود. به گفته مجله گردشگری نابرو در باغ وحش مشهد گونه‌های مختلفی از حیوانات گوشت‌خوار، آبزی، علف‌خوار، پرنده و خزنده یافت می‌شود.

باغ وحش ارم و وکیل آباد

از اطلاعات به‌دست آمده از نابرو متوجه شدیم که 61 گونه پستاندار و جونده، 49 گونه پرنده، 10 گونه آبزی و 5 گونه خزنده در باغ وحش مشهد به حیات خود ادامه می‌دهند. در باغ وحش مشهد همواره به این نکته توجه کنید که هرگز به حیوانات این مجموعه نباید غذا دهید؛ افراد متخصص مسئول این کار هستند. غذا دادن به حیوانات اگرچه ظاهر جالب و خوشی دارد، اما می‌تواند به سلامت این موجودات آسیب برساند. برای بررسی بیشتر بخش‌های باغ وحش مشهد، از راهنمایی سایت گردشگری نابرو استفاده کنید.

باغ وحش ارم و وکیل آباد

دیگر جاهای دیدنی مشهد در نابرو

برای سفر به جاهای دیدنی مشهد بهتر است لیست کاملی از آن‌ها تهیه کنید و با برنامه‌ریزی مناسب، زمان خود را برای گشت‌وگذار تنظیم کنید. جاهای دیدنی مشهد از پربازدیدترین مناطق ایران هستند. در بسیاری از فصول سال به‌خصوص روزهای نوروز، بازدید از جاهای دیدنی مشهد انتخاب افراد متعددی است. علاوه بر بارگاه مقدس امام رضا(ع) در میان جاهای دیدنی مشهد می‌توان به آرامگاه فردوسی، گنبد هارونیه، کلات نادری، خانه ملک، خانه داروغه، خانه توکلی، حمام مهدی قلی بیک و… اشاره کرد که هرکدام رنگ‌وبویی از تاریخ دارند.

باغ وحش ارم و وکیل آباد

همچنین شهر شاندیز، پارک کوهسنگی، طرقبه، باغ گیاه‌شناسی، بند گلستان، آبشار ارتکند و… از دیگر جاهای دیدنی مشهد هستند که در گروه جاذبه‌های طبیعی این شهر قرار می‌گیرند. برای تفریح میان جاهای دیدنی مشهد می‌توانید پارک ملت، سرزمین موج‌های آبی، پارک ساحلی آفتاب مشهد، سرزمین موج‌های خروشان، پارک آبی ایرانیان و… را انتخاب کنید.

برای بررسی بیشتر جاهای دیدنی مشهد می‌توانید سری به مجله گردشگری نابرو بزنید و مطالب مرتبط به این شهر تاریخی را مطالعه کنید.

باغ وحش ارم و وکیل آباد



 الی گشت    

                تور کیش