بهترین ماشین ها برای اجاره در کیش کدامند؟

بهترین ماشین ها برای اجاره در کیش کدامند؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مقایسه و بررسی رنت 7 خودرو در کیش

این روزها یکی از تفریحات و یا حتی جاذبه های جزیره کیش همین اجاره خودرو است. از آنجا که در جزیره ی زیبای کیش ماشین های لوکس را می توانید به راحتی اجاره کنید و لذت سوار شدن ماشینی که دوستش دارید را تجربه کنید، ماشین هایی که شرایط خرید و تجربه رانندگی با آن ها ممکن است برای خیلی ها فراهم نباشد، در ادامه به مقایسه 7 خودرویی که می توانید در کیش اجاره کنید پرداخته ایم.
البته پیش از مقایسه و بررسی خودروها لازم است راجع به قوانین رانندگی در این جزیره بدانید، قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش بسیار سختگیرانه تر از شهرهای دیگر است و به همین دلیل نمی توانید با ماشین محبوب تان به راحتی در جزیره کیش ویراژ دهید. با این حال از هیجان راندن ماشینی که دوست دارید کم نمی شود.
اجاره خودرو در کیش از این جهت محبوب و پر طرفدار است که این جزیره منطقه آزاد است و قیمت اجاره خودروهای لوکس در کیش برابر با قیمت اجاره ماشین ایرانی در تهران و دیگر شهرها می باشد. با این حال داشتن اطلاعات راجع به خودروها می تواند در انتخابتان تاثیرگذار باشد.

کرایه لامبورگینی هوراکان در کیش

هوراکان یک خودروی اسپانیایی زیباست که طراحی داخلی و بیرونی خشن و فوق العاده ای که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده؛ اگر به دنبال خودرویی خاص هستید لامبورگینی هوراکان یک سوپر اسپرت جذاب در جزیره ی کیش است.

لامبورگینی هوراکان از پیشرانه V10 بهره می برد و تنفس طبیعی توانی معادل ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متر را تولید می‎کند و در مدت زمان ۲/۳ ثانیه سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت را طی می‎کند. همچنین ساختار تمام چرخ محرک این خودرو را به حرکت در می‎آورد.

بهترین ماشین ها برای اجاره در کیش کدامند؟

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مازراتی گیبلی 

مازراتی گیبلی یکی از خودروهای محبوب این برند است که بخاطر رقابت با BMW سری5، جگوار XF، مرسدس E کلاس و آئودی A6، دچار تغییراتی شده است.

گیبلی طراحی و شکل خاص تری نسبت به سایر رقبایش دارد و وجود پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر V شکل است و به کمک توربوشارژ عملکرد عالی دارد، می‌تواند جایی در دل خریداران برای خود نگاه دارد.
از نقاط ضعف این خودرو می توان هزینه بالای نگهداری مازراتی گیبلی، استهلاک بالا و قیمت نجومی را نام برد.

بهترین ماشین ها برای اجاره در کیش کدامند؟

فورد موستانگ

خودروی فورد موستانگ عنوان محبوب‌ترین و همچنین پرفروش‌ترین خودروی اسپرت در سال ۲۰۱۹ را دارد. این خودرو سابقه ای طولانی دارد و سال گذشته 56 سالگی اش را با عنوان محبوب ترین خودروی اسپرت در سال ۲۰۱۹ میلادی جشن گرفته است.

علاوه بر این در 5 سال گذشته این خودرو با فروش و عرضه ۱۰۲ هزار و ۹۰ دستگاه در بازار بالغ بر ۱۴۶ کشور جهان عنوان پرفروش ترین خودروی اسپرت در پنج سال گذشته را به خود اختصاص داده است.
درباره مشخصات این خودرو باید گفت، فورد موستانگ با دو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲/۳ لیتری اکوبوست با قدرت ۲۸۷ اسب‌بخار و ۵ لیتری V۸ با ۴۴۳ اسب‌بخار قدرت را دارد، همچنین لازم به ذکر است که نمونه‌ی ۱۰ سرعته‌ی خودکار نیز برای موتور V۸ قابل عرضه است.

جنسیس کوپه

جنسیس کوپه خودرویی اسپرت است که از سال 2009 به بازار ارائه شد و جزو اولین محصولات لوکس و اسپرت هیوندای بود که به شکل قدرتمندانه ای به بازار ماشین های اسپرت وارد شد. جنسیس کوپه طراحی داخلی جذابی دارد که ابعاد بدنه و جادار بودن این خودرو، ارتفاع پایین، عملکرد خوب و متناسب با توان ترمزهای خودرو باعث می شود که لذت رانندگی دو چندان شود.

کادیلاک CTS

کادیلاک CTS در سال 2004 این هیولای آمریکایی وارد خط تولید شد و بخاطر قابلیت های مهیب خود در مسیرهای درگ و معمولی به دست آورد. این خودرو با وجود پیشرانه ی هشت سیلندر ۲/۶ لیتری که در سینه ی فراخ آن جای گرفته است می تواند توان دهشتناک ۶۴۰ اسب بخاری را برای این یانکی درنده فراهم کند. کادیلاک CTS V قادر است در عرض ۷/۳ ثانیه از حالت سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب گیرد، و بیشترین مقدار سرعت ۳۲۰ کیلومتری را به راحتی در آغوش بکشد.

لندکروز

تویوتا لندکروز یک شاسی بلند فول سایز است که اولین نسل آن در سال 1951 رونمایی شد و در حال حاضر سری 200 این نسل از خودرو طراحی شده است. لندکروز از سال 2008 در کشور ما طرفدار دارد .

این خودرو در سال ۲۰۱۵ یک فیس‌لیفت جزئی را تجربه کرد که حاصل این تغییرات اضافه شدن امکانات متنوع با چراغ‌های جدید است که لندکروز را درمیان طرفدارانش محبوب تر می کرد. شرکت تویوتا با طراحی و ساخت مدل اف جی خواست تا با الگو برداری از مدل هامر، محصولی متفاوت را به بازار جهانی ارائه دهد. تویوتا اف جی کروز در سال ۲۰۰۸ وارد کشورمان شد، اما لازم به ذکر است که مدل های شرکتی آن از سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ در تیپ «اکستریم» وارد بازار ایران شد.

بهترین ماشین ها برای اجاره در کیش کدامند؟

تویوتا اف جی کروز

یکی از ماشین های شاسی بلند که شکلی متفاوت از خودروهای هم رده خود دارد و می توان گفت که جوان پسند تر است تویوتا اف جی کروز است. این خودرو بهترین گزینه برای آفرود سواری است و در حال حاضر نمونه های دست دوم این خودرو در کشورمان بازار گرمی دارد. موتور اف جی کروز قدرت بالایی دارد و با وجود سیستم انتقال قدرت کارآمد، این خودرو یکی از پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند است که در میان علاقمندان به آفرود محبوب است.



 الی گشت    

                تور کیش