آموزشگاه زبان ایرانمهر
 آموزشگاه زبان ایرانمهر

معرفی زبان فرانسه و دوره‌های آموزشی در آموزشگاه زبان ایرانمهر

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

 آموزشگاه زبان ایرانمهر

در این مقاله از مجله تاپ توریست آموزشگاه زبان ایرانمهر و دوره های آموزشی که در این آموزشگاه برگزار می شود را به شما علاقه مندان به سفر معرفی خواهیم کرد الخصوص دوره زبان فرانسه . همانطور که میدانید یکی از دلایل اصلی و بی دغدغه سفر یاد داشتن زبان است. پس در ادامه با ما همراه باشید

 آموزشگاه زبان ایرانمهر
آموزشگاه زبان ایرانمهر

دلایل یادگیری زبان فرانسه

 هر کسی مسیر زندگی‌اش را خودش تعیین می‌کند و برخی از افراد ترجیح می‌دهند این مسیر را با یادگیری زبان‌های مختلف، رنگارنگ و جذاب سازند. طبیعتا برای یادگیری زبان انگلیسی دلایل شغلی و تحصیلی مختلفی وجود دارد و یادگیری آن از دوران مدرسه آغاز می‌شود. اما آیا دلیل قانع‌کننده‌ای برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد؟‌ زبانی شیرین و خوش‌آهنگ که در تاریخ خود هزاران شعر، کتاب و اثر هنری جای داده است.

بسیار خوب، قرار نیست با یادگیری زبان فرانسه فقط به خواندن آثار ویکتور هوگو بپردازید. دلایل بسیار زیادی برای یادگیری این زبان وجود دارد و قرار است راجع به نکاتی صحبت کنیم که اهمیت یادگیری این زبان را بیان می‌کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شاید بدانید مردم بسیاری از کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند. اما‌ آیا می‌دانستید کشورهای زیادی در قاره‌ی آمریکا به زبان فرانسه هم صحبت می‌کنند؟ آن هم نه به عنوان زبان دوم، بلکه به عنوان زبان رسمی و بومی! برای مثال می‌توان به بومیان داکوتای شمالی، ماساچوست، ورمونت، میسوری و میشیگان اشاره کرد!

پس حالا می‌دانید که زبان فرانسه صرفا مختص کشور فرانسه نیست و در قاره‌ی آمریکا هم  افراد زیادی به این زبان صحبت می‌کنند. علاوه بر این، باید به عرض برسانیم که زبان فرانسه زبان رسمی 29 کشور مختلف در دنیاست. حتی مردم کشورهایی چون سنگال، جیبوتی، ساکنین ماداگاسکار و وانواتو نیز به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. (اصلا وانواتو کجاست که زبان ملی مردم آن فرانسوی است؟)

علاوه بر کشورهای بزرگ و شناخته شده، کشورهایی نیز هستند که اصلا به آن‌ها نمی‌خورد به این زبان صحبت کنند؛ اما در حقیقت، زبان رسمی آن‌ها فرانسوی است. برای مثال کشور Guiana French در آمریکای جنوبی قرار دارد ولی چون توسط نماینده‌های فرانسوی کنترل و اداره می‌شود، جزو فرانسه محسوب شده و زبان رسمی آن‌ها فرانسوی است.

احتمالا متوجه منظورم شده‌اید. حتی اگر قصد مهاجرت به قاره‌ی آمریکا را داشته باشید، با تسلط به این زبان، رزومه‌ی علمی خود را قوی‌تر می‌کنید و امکان پذیرش شما بالاتر می‌رود. البته در اینجا حقیقت عجیب‌تری نیزوجود دارد و آن این است که زبان فرانسه نه تنها خود را به قاره‌ی آمریکا رسانده بلکه آن را می‌توان به عنوان زبان رسمی برخی از کشورها در هر پنج قاره پیدا کرد.

همچنین زبان فرانسه به عنوان مهم‌ترین زبان خارجی به بومی‌های انگلیسی زبان تدریس می‌شود و شباهت بسیار زیادی به زبان اسپانیایی دارد.

از بحث مهاجرت که بگذریم، اگر به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه تسلط کامل داشته باشید، به راحتی می‌توانید در شرکت‌های مختلف شغل بسیار خوبی پیدا کنید و درآمد عالی داشته باشید. همچنین، یادگیری زبان فرانسه دقیقا شبیه یادگیری یک فرهنگی بی‌نقص و کامل است. با یادگیری این زبان می‌توانید در دنیای هنر، مد،‌ معماری، ادبیات و … سفری داشته باشید و اکثر داستان‌ها را به زبان اصلی بخوانید. (شاید تعجب کنید که دیو و دلبر در اصل یک داستان فرانسوی است).

منابع یادگیری زبان فرانسه

بسیار خوب، تا الان سعی کردیم از مزایای یادگیری این زبان پرکاربرد و خوش‌آهنگ برایتان بگوییم. اگر شما نیز مانند سایر زبان‌آموزان به یادگیری زبان فرانسه علاقه پیدا کرده‌اید، حتما برایتان سوال شده که چگونه و از چه طریقی می‌توانید آن را یاد بگیرید.

منابع گوناگونی برای یادگیری این زبان وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به پکیج‌های آموزشی مختلف، فیلم و سریال‌های آموزشی، وب‌سایت‌های گوناگون و آموزشگاه‌های زبان معتبر در سراسر کشور اشاره کرد. بنابراین اگر به مطالعه‌ به صورت خود‌آموز علاقه‌ای ندارید، به شما ثبت نام در آموزشگاهی معتبر را توصیه می‌کنیم. آموزشگاهی که از یک سیستم غنی و سازماندهی شده بهره‌مند باشد و برای تدریس، از بهترین ابزار و مدرس‌ها استفاده کند.

توصیه‌ی ما به شما : آموزشگاه‌ زبان ایرانمهر

 آموزشگاه زبان ایرانمهر با بیش از 16 سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی تدریس زبان‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا زبان مورد نظرتان را توسط بهترین اساتید باتجربه در ایران یاد بگیرید. بنابراین اگر می‌خواهید در کلاس‌های مختلف شرکت کنید، می‌توانید از بهترین کیفیت در آموزش زبان فرانسه مطمئن باشید.

در این آموزشگاه، زبان فرانسه در دوره‌های مختلف برگزار و بر اساس سن و سطح شما طبقه‌بندی می‌شود تا شما را از سطح مقدماتی و پایه به C1 (پیشرفته) برساند. علاوه بر این، دوره‌های آمادگی برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی مثل  TEF، TCF، DELF، DALF به صورت نیمه خصوصی برگزار می‌شوندشرکت در این آزمون‌ها معمولا با هدف مهاجرت تحصیلی و شغلی به کشور فرانسه یا سایر کشورهای فرانسوی زبان صورت می‌گیرد. همچنین درصورتی که تمایل به یادگیری و تقویت مهارت مکالمه داشته باشید، امکان شرکت در کلاس‌های مکالمه به زبان فرانسه نیز وجود دارد

بعد از تسلط کامل به این زبان می‌توانید در دوره‌های تربیت مدرس زبان فرانسه هم شرکت کنید و در این دوره‌ها به صورت تئوری و عملی، شیوه‌ی تدریس زبان فرانسه را یاد بگیرید. به این ترتیب با اخذ مدرک مربوطه از آموزشگاه زبان ایرانمهر به راحتی می‌توانید به عنوان مدرس در این زمینه مشغول کار شوید.

آموزشگاه زبان ایرانمهر با 22 شعبه در سراسر تهران و البرز امکان دسترسی راحت به این مجموعه آموزشی را فراهم کرده و تنها کافی است به سایت ایرانمهر سر بزنید، فرم مشاوره رایگان را تکمیل کنید تا از پیگیری سریع و دقیق مشاورین بهره‌مند شوید.



 الی گشت    

                تور کیش