هتل های لوکس کیش

هتل های لوکس کیش را بیشتر بشناسید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جزیره کیش یکی از پربازدیدترین دیدنی‌های ایران است که دقیقاً در جنوب کشور واقع شده و گردشگران و مسافران داخلی و خارجی زیادی سالانه عازم آن هستند. یک جزیره تفریحی که اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوع و متعددی دارد. در اصل به دلیل توریستی بودن این جزیره شما در زمان سفر با لیست بلند بالایی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها روبرو هستید که قطعاً انتخاب را برای شما سخت می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تا بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره کیش را به شما معرفی کنیم تا رزرو هتل دیگر برای شما یک دغدغه نباشد.

هتل‌های لوکس کیش در یک قدمی خلیج فارس

شاید منتظر هستید که بگوییم تفاوتی نمی‌کند که اقامت شما در کدام یک از هتل های کیش باشد. اما واقعیت این است که اتفاقاً تفاوت دارد که شما در هنگام سفر به جزیره کیش در کدام هتل مستقر هستید. به عبارتی تمامی هتل‌های لوکس و بی‌نظیر جزیره کیش، مکانی مناسب و متفاوت برای اقامت شما هستند، امکاناتی ویژه دارند.

این امکانات شامل ارائه سواحل اختصاصی و تفریحات آبی مخصوص هتل شده و به شما کمک می‌کنند تا با صرف کمترین زمان بتوانید از اقامت خود در این جزیره لذت ببرید. شاید اغراق آمیز نباشد اگر بگوییم که اقامت در برخی از هتل‌های جزیره کیش تداعی کننده احساس اقامت در هتل‌های لوکس بالی و آنتالیا است. حالا این شما و این معرفی هتل های لوکس کیش.

هتل های لوکس کیش

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل داریوش جزیره کیش

اولین هتلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، هتل داریوش کیش است. هتل داریوش که معماری آن بر اساس معماری مجلل هخامنشیان است با اقتباس از پلان کاخ آپادانا و همینطور کاخ اختصاصی کوروش در پاسارگاد طراحی و اجرا شده است. این هتل حتی در به نمایش درآوردن و اجرا کردن تک تک جزئیات هم با تقلید از معماری دوران هخامنشیان عمل کرده است.

هتلی ۵ ستاره که اقامتی کاملاً متفاوت را در جزیره یکیش برای شما رقم خواهد زد. سفر به این جزیره و اقامت در هتل داریوش یک تیر است با دو نشان. یعنی شما هم از جزیره کیش دیدن می‌کنید و هم سفری شگفت انگیز به ایران باستان دارید. در هتل داریوش کیش امکاناتی مانند سونا، استخر، جکوزی، اسپا، دو کافی شاپ لوکس و بزرگ و دو رستوران کاملاً مجلل و به روز، همچنین انواع و اقسام اتاق‌ها با خدمات متنوع در انتظار شما هستند.

هتل های لوکس کیش

هتل ترنج جزیره کیش

بعد از هتل داریوش کیش، به هتل ترنج می‌رسیم که یکی دیگر از پنج ستاره‌های لوکس این جزیره به حساب می‌آید. این هتل تنها هتلی در جزیره کیش است که بر روی دریا ساخته شده است و شما اقامتی رویایی در اتاق‌های کف شیشه‌ای آن را تجربه خواهید کرد. همچنین هتل ترنج کیش ساحل اختصاصی دارد که بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز برای شما قابل دسترس خواهد بود.

البته بد نیست بدانید که برخی از اقامتگاه‌های این هتل، هزینه‌ای بیشتری داشته و گران‌تر از اقامتگاه‌های معمولی آن است. ناگفته نماند که قسمت دیگر واحدهای اقامتی هم ویو و منظره رو به دریا دارند و شما به راحتی می‌توانید در این واحدها طلوع و غروب آفتاب کیش از سمت خلیج فارس را تماشا کنید. ضمن اینکه این هتل امکانات دیگری مانند سونا، استخر، جکوزی، کافی شاپ‌های لوکس متعدد و دو رستوران بزرگ هم دارد که در کنار ساحل اختصاصی، بهترین امکانات این هتل به حساب می‌آیند.

هتل های لوکس کیش

هتل مارینا جزیره کیش

از دیگر هتل‌های کیش که در سفر به این جزیره نباید آن را فراموش کنید، هتل مارینا است. معماری خاص و منحصر به فردی دارد و به دلیل پلان ضربدری، یکی از بناهای قابل توجه در دوران معاصر ما به حساب می‌آید. این هتل در دسته بزرگ‌ترین هتل‌های جزیره کیش قرار دارد و دسترسی اولیه آن به ساحل مرجان سبب شده که طرفداران زیادی داشته باشد. جالب است که بدانید ساحل مرجان همان ساحلی است که تفریحات متعدد آبی مانند غواصی و فلای برد در آن انجام می‌شود.

واحدهای هتل مارینا در انواع و اقسام مختلف اما در دو دسته اصلی قرار دارند. اول از همه واحدهایی با چشم اندازی ابدی به سمت خلیج فارس و بعد از آن هم واحدهایی دیگر با ویو و منظره‌ای رو به باغ هتل مارینا. حالا این انتخاب شما است که کدام اتاق با کدام منظره را برای اقامت خود انتخاب کنید.

از امکانات هتل مارینا می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، فودکورت ساحلی، اسپا، سالن بدنسازی و زمین تنیس اشاره کرد.

هتل میراژ جزیره کیش

هتل میراژ هم در دسته بهترین هتل‌ های کیش قرار دارد و به دلیل سازه فوق پیشرفته و معماری جذابش یکی از بناهای تحسین شده در این جزیره محسوب می‌شود. ساختمان این هتل هرمی شکل است و از دور شما را به سمت خود می‌خواند. در ترکیب فضای داخلی و دکوراسیون هتل نیز از رنگ‌های آبی و سفید استفاده شده که در همان نگاه اول نهایت آرامش را به قلب شما تزریق خواهد کرد.

این هتل امکانات متعددی مانند سونا، استخر، جکوزی، کافی شاپ و رستوران‌های لوکس و جذاب دارد؛ همچنین اتاق‌ها نمای رو به دریا دارند و با منظره پیش رو، شما را به شدت غافلگیر خواهند کرد. جالب است که بدانید واحدهای اقامتی کابانا در دسته معروف‌ترین و گران‌ترین واحدهای اقامتی این هتل هستند. از دیگر امکانات این هتل هم می‌توان به سالن بیلیارد، سالن‌های کنفرانس، فضای سبز اختصاصی و اتاق‌های مختلف با امکانات گوناگون اشاره کرد که در کنار ساحل اختصاصی، بهترین خاطرات را برای شما از اقامت در جزیره کیش رقم می‌زنند.

هتل های لوکس کیش

لوکس‌ترین هتل های کیش برای اقامتی فوق لوکس

در این مطلب تلاش کردیم که بهترین و خاص‌ترین هتل‌های جزیره کیش را به شما معرفی کنیم تا در زمان رزرو هتل با کمترین سردرگمی و شک و شبهه‌ای روبرو باشید. البته در این جزیره اقامتگاه‌ها و هتل‌های دیگری هم وجود دارند که کمتر از هتل‌های معرفی شده در این مقاله نیستند. درهرحال توصیه ما این است که در مرحله اول از تجربه اطرافیان استفاده کنید. بعد از آن هم خودتان اقامت در هتل های جزیره کیش را تجربه کنید. بدون شک این تجربه شخصی می‌تواند هم برای شما و هم برای اطرافیانتان در سفرهای آتی به جزیره کیش مفید باشد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)