سریع‌ترین راه مهاجرت به ایتالیا

سریع‌ترین راه مهاجرت به ایتالیا چیست ؟ ایتالیا همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی به اروپا به حساب می‌آید. دلیل این موضوع، آرامش و امنیت، مقرون به صرفه بودن هزینه‌های زندگی، داشتن دانشگاه‌های معتبر و سیستم آموزشی باکیفیت است. ایتالیا از لحاظ اقتصادی در بین قدرت‌های برتر دنیا قرار دارد و نرخ تورم آن کمتر از ۲ درصد ثبت شده است. همچنین نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین بوده و فرصت‌های شغلی بی‌نظیری پیشروی مهاجران خارجی قرار می‌گیرد.

زندگی در ایتالیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اغلب مهاجران، وضعیت زندگی در این کشور اروپایی را آرام و لذت بخش اعلام کرده‌اند. علاوه بر این موارد، خدمات بهداشتی و درمانی ایتالیا نیز استاندارد بالایی داشته و برای همگان قابل دسترس است. روش‌های قانونی مختلفی برای مهاجرت به ایتالیا وجود دارند که هر یک بسته به شرایط متقاضی می‌توانند بسیار مناسب و نتیجه بخش باشند.

مهاجرت کاری ایتالیا
مهاجرت کاری ایتالیا

مهاجرت کاری ایتالیا

اقتصاد قوی ایتالیا موجب شده مهاجرت کاری به این کشور بسیار محبوب باشد. کشور ایتالیا به نیروهای متخصص نیاز دارد و همواره در تلاش است که نیروی انسانی تحصیل کرده و توانمند جذب کند. اولین شرط برای این روش مهاجرتی، دریافت یک پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرمای ایتالیایی است. اثبات تمکن مالی، ارائه مدرک زبان و عدم سوء پیشینه، از شرایط دیگر مهاجرت کاری به این کشور به حساب می‌آیند.

مهاجرت تحصیلی ایتالیا
مهاجرت تحصیلی ایتالیا

مهاجرت تحصیلی ایتالیا

تحصیل در ایتالیا روشی راحت و در عین حال مطمئن برای مهاجرت است که فرصت تحصیل در دانشگاه‌های معتبر این کشور را برای شما فراهم می‌کند. قدم اول برای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا این است که از یک دانشگاه یا مرکز آموزشی معتبر در این کشور نامه پذیرش دریافت کنید. تحصیل در ایتالیا علاوه بر زبان رسمی این کشور، به زبان انگلیسی نیز امکان‌پذیر خواهد بود. شما متناسب با زبان تحصیلی انتخابی خود باید مدرک معتبر زبان ارائه کنید.

داشتن تمکن مالی از دیگر شرایط این روش مهاجرتی است. شما باید برای آفیسر مهاجرتی اثبات کنید که توانایی پرداخته هزینه‌های تحصیل و زندگی در این کشور را دارید. البته بورسیه‌های مختلفی از جانب دولت و دانشگاه‌های ایتالیا به دانشجویان بین المللی ارائه می‌شوند که هزینه‌های دانشجویان را تا حد قابل توجه‌ای کاهش می‌دهند.

مهاجرت سرمایه‌گذاری ایتالیا

افراد خارج از اتحادیه اروپا برای سرمایه‌گذاری در ایتالیا باید ویزای سرمایه‌گذاری این کشور را دریافت کنند. این روش مهاجرتی گزینه‌ای ایده آل برای افرادی است که وضعیت مالی خوبی دارند. در حال حاضر خرید اوراق قرضه دولتی و ثبت شرکت از راه‌های سرمایه‌گذاری در ایتالیا هستند. در حاضر امکان سرمایه‌گذاری از طریق خرید املاک در این کشور اروپایی وجود ندارد. حداقل مبلغ لازم جهت سرمایه‌گذاری در ایتالیا ۵۰۰ هزار یورو تعیین شده است. عدم سوء پیشینه و کسب دارایی‌های مالی به صورت قانونی از دیگر شرایط اصلی این روش مهاجرتی به شمار می‌روند.

مهاجرت استارتاپی ایتالیا
مهاجرت استارتاپی ایتالیا

مهاجرت استارتاپی ایتالیا

بسیاری از کارشناسان، مهاجرت از طریق استارتاپ را زیرمجموعه سرمایه‌گذاری می‌دانند. چنانچه طرح تجاری یا بیزینس پلن نو و خلاقانه‌ای دارید، این روش مختص شما است. برای این کار کافی است طرح خود را به یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری مورد تایید اداره مهاجرت ایتالیا ارسال کنید. چنانچه با درخواست شما موافقت شد، می‌توانید برای اخذ ویزای استارتاپ و مجوز اقامت کشور ایتالیا اقدام نمایید.

جمع‌بندی…

حالا که با روش‌های مهاجرت به ایتالیا آشنا شدید، می‌توانید بسته به شرایط خود یکی را انتخاب کنید. مشورت کردن با کارشناسان آگاه و باتجربه در زمینه امور مهاجرتی می‌تواند برای طی کردن این پروسه بسیار به شما کمک کند. موسسه مهاجرتی اپلاییکا یکی از بهترین و معتبرترین موسسات مهاجرتی به شمار می‌رود که از تیمی حرفه‌ای و باتجربه تشکیل شده است. این مجموعه در طول سال‌ها فعالیت خود، کارنامه‌ای درخشان در خصوص به نتیجه رسیدن پرونده‌های مهاجرتی مختلف دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط سریع‌ترین راه مهاجرت به ایتالیا می‌توانید به وب سایت رسمی این موسسه به آدرس www.applyica.com مراجعه کنید.

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨