ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چقدر است؟

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چقدر است؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

به دلیل اهمیت بسیار زیاد تهران و مشهد در میان سایر شهرهای کشورمان از نظر سیاسی، عملی، مذهبی و تجاری، مسیر پروازی بین این دو شهر پرترددترین مسیر پروازی داخلی به شمار می رود. یکی از چالش های پیش رو برای اغلب مسافرانی که در این مسیر قصد تردد دارند، قیمت بلیط هواپیما می باشد. به طوریکه بسیاری از افراد به دنبال خرید بلیط ارزان با شرایط ایده آل می باشند و به همین دلیل سوالات و ابهامات زیادی در این زمینه وجود دارد. سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا24 در ادامه به ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما در این مسیرها اشاره خواهد داشت.

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد

قبل از بررسی راهکارها و نحوه خرید ارزان بلیط، لازم است به این مسئله توجه داشته باشید که قیمت بلیط پرواز چطور محاسبه میشود. چرا این نرخ ها در برخی از روزهای سال بسیار گران بوده و در مقابل در بعضی از بازه های زمانی ارزان تر می باشند؟ چرا قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد در ساعت های مختلف شبانه روز با هم متفاوت است؟ پاسخ تمام این سوالات به عوامل موثر در تعیین قیمت بلیط های پرواز ارتباط دارد که برخی از آنها عبارتند از:

ایرلاین های پرواز تهران مشهد

با توجه به اهمیت بسیار زیاد مسیر پروازی تهران مشهد و بالعکس، تمام ایرلاین های کشورمان در این مسیر روزانه پروازهای منظمی را ارائه می دهند. این پروازها هر نیم ساعت یک مرتبه توسط شرکت های هواپیمایی مختلف انجام میشود که از نظر نوع هواپیما و کلاس پروازی با هم کاملا فرق دارند. وجود تفاوت در کلاس پروازی، نوع صندلی ها، نوع هواپیما و امکاناتی که به مسافران در کابین هواپیما ارائه می شود همگی می توانند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی بلیط داشته باشند. به همین دلیل است که قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران و بالعکس در ساعات مختلف شبانه روز با هم کاملا تفاوت دارند.

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چقدر است؟

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بلیط چارتر تهران مشهد

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت بلیط هواپیما داشته باشد، چارتری یا سیستمی بودن پرواز است. برخی از صندلی های هواپیما برای بازه های زمانی مشخص توسط شرکت های چارترکننده اجاره و به صورت کلی بلیط آنها خریداری می گردد. به این گروه از بلیط ها اصطلاح چارتر گفته میشود که در پروازهای داخلی و خارجی قطعا با آن برخورد خواهید داشت. این بلیط ها به دلایل مختلف ممکن است از نظر قیمت با بلیط های سیستمی تفاوت داشته و با قیمت ارزان تری ارائه گردند. البته توجه داشته باشید که تفاوت قیمت همیشه به معنای ارزان بودن بلیط چارتر نیست، مخصوصا در خرید بلیط پرواز برای کودکان که کاملا عکس می باشد. بلیط های چارتری برخلاف سیستمی برای کودکان و بزرگسالان با قیمت یکسان به فروش میرسند و این در حالیست که بلیط های سیستمی کودکان ارزان تر و حدودا نیم بها می باشند.

زمان خرید بلیط ارزان هواپیما

در تمام مسیرهای داخلی و خارجی، میزان تقاضا برای خرید بلیط در یک مسیر خاص باعث افزایش نرخ بلیط آنها میشود. به همین دلیل است که قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد در دو روز متوالی ممکن است با هم تفاوت بسیار زیادی داشته باشند. به عنوان مثال، قیمت بلیط پرواز تهران مشهد برای تعطیلات رسمی چند روزه با رشد زیادی مواجه می گردد و در این بازه های زمانی قیمت بلیط مسیر مشهد تهران ممکن است ارزان تر باشد. پس از اتمام تعطیلات نتیجه عکس بوده و قیمت پرواز مشهد تهران بسیار گران و تهران مشهد ارزان تر میشود. توجه به این مسئله برای تعطیلات نوروز، روزهایی از سال که با مناسبتهای مذهبی مقارن می باشند مانند ایام عزاداری محرم و صفر و شهادت و ولادت امام رضا ع بسیار مهم بوده و می تواند هزینه های سفر را به شدت تحت تاثیر قرار دهند.

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چقدر است؟

چطور بلیط پرواز تهران مشهد را ارزان بخریم؟

پس از اطلاع از دلایل مختلف تاثیر گذار بر قیمت بلیط پرواز، حال ممکن است این سوال بوجود آید که چطور می توان ارزان ترین بلیط را در مسیر تهران مشهد خرید؟ برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد می توانید از راهکارهای زیر استفاده نمایید:

اطلاع از ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما در 30 روز آینده رسپینا24

مقایسه قیمت بلیط های پرواز در یک یا دو روز متوالی از طریق سایت های مختلف آسان است، اما برای افرادی که می توانند در برنامه سفر انعطاف بیشتری داشته باشند، بهتر است نرخ ها را در یک یا دو هفته آینده با هم مقایسه نمایند. این مقایسه به صورت معمول کار سخت و زمان بری می باشد، اما رسپینا24 امکان مشاهده ارزان ترین نرخ ها را در 30 روز آینده در یک نگاه فراهم نموده است. با ورود به این سامانه و انتخاب مبدا و مقصد از جدول ارزان ترین نرخ های پرواز می توانید از کمترین قیمت بلیط در مسیر مورد نظر مطلع شوید.

اطلاع از کاهش قیمت بلیط در هر ساعت از شبانه روز

برخلاف پروازهای سیستمی، قیمت پروازهای چاتری در هر لحظه از شبانه روز تغییر می کند و در برخی از بازه های زمانی افزایش یا کاهش در آنها را شاهد هستیم. یکی از سرویس های ویژه رسپینا24 اطلاع از کاهش قیمت بلیط هواپیما می باشد. با این امکان می توانید مسیر مورد نظر را انتخاب کنید تا به محض کاهش قیمت بلیط به گوشی تلفن همراه شما پیام ارسال گردد. توجه داشته باشید که با کاهش قیمت بلیط پرواز ظرفیت آنها خیلی زود تکمیل می گردد و با این سرویس شما شانس بیشتری برای خرید این بلیط ها خواهید داشت.

مقایسه شرایط پرواز قبل از خرید بلیط

پروازهایی که توسط ایرلاین های مختلف ارائه گردد، دارای کلاس نرخی های متفاوت می باشند و به همین دلیل قیمت بلیط آنها نیز کاملا با هم فرق دارند. لذا بهترین راهکار برای خرید بلیط های ارزان پرواز مقایسه شرایط پرواز و قیمت آنها در کلاس پروازی های مختلف می باشد.

سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما رسپینا24 از باسابقه ترین سامانه ها در این حوزه می باشد که تمام پروازهای داخلی و پروازهای بیش از 950 ایرلاین خارجی را پوشش می دهد. رابط کاربری این سایت و فرایند خرید بلیط پرواز، بلیط اتوبوس، بلیط قطار داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی و رزرو تورهای داخلی و خارجی بسیار آسان می باشد و با هر سطح از دانش می توان براحتی مقدمات سفر را کاملا آنلاین فراهم نمود. بلیط های خریداری شده از رسپینا24 به صورت کاملا آنلاین قابل استرداد بوده و از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید…



 الی گشت    

                تور کیش