کلیسای سنت باسیل مسکو ، روسیه | Moscow

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کلیسای سنت باسیل مسکو

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کلیسای سنت باسیل مسکو آشنا خواهیم کرد.

کلیسای سنت باسیل (St Basil’s Cathedral) یکی از برجسته ترین و شاخص ترین بناها در مسکو است که تقریبا همه مسکو را با گنبدهای رنگارنگ آن می شناسند. در مرکز اصلی شهر کلیسای سنت باسیل و میدان سرخ به عنوان قلب تپنده مسکو هستند، از زمانی که به وجود آمده اند و گسترش یافته اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کلیسای سنت باسیل که ثبت میراث جهانی یونسکو است به گونه ای طراحی شده که به آتش بازی شباهت داشته باشد با گنبدهایی که مانند شعله هایی در حال سوسو زدن هستند، طراحی که در معماری روسی نظیر ندارد. این گنبدهای رنگارنگ افسانه ای هستند و توریست ها در هر چهار گوشه آن پرسه می زنند تا از هر طرف نگاهی به آن بیندازند.

کلیسای سنت باسیل مسکو
افسانه ای که در مورد کلیسای سنت باسیل وجود دارد این است که تزار ایوان اولین بار که سنت باسیل را دید دستور داد چشم های معمار آن را در بیاورند تا دوباره هرگز نتواند چنین چیز زیبایی را خلق کند. در فضای داخلی سنت باسیل بازدیدکنندگان فضایی آرام و یک پانارومای خیره کننده از رودخانه موسکوا (Moskva River) از بالکن آن خواهند داشت که سنت باسیل را به یک مکان بهشتی برای فرار از شلوغی مرکز شهر تبدیل کرده است.
کلیسای سنت باسیل مسکو
فونداسیون این مکان همانطور که در مسکو قرون وسطی رایج بود از سنگ سفید است در حالی که خود کلیسا با آجر قرمز ساخته شده است و اولین ساختمان آجری در مسکو بوده است. کلیسا رنگ های شگفت انگیز خود را در چند مرحله از سال های 1680 میلادی تا 1848 تعیین کرد. نگرش روسیه به رنگ در قرن هفدهم به رنگهای روشن تغییر کرد؛ همچنین هنر تصویر و نقاشی رشد منفجره در تعداد رنگ های موجود و ترکیبات آنها را تجربه کرد. دلیل استفاده از رنگ های بسیار در این کلیسا نیز این موضوع می باشد.

کلیسای سنت باسیل مسکو

به جمعیت بپیوندید و با عکاسی از این کلیسای جذاب و دیدنی لذت ببرید و یا اینکه یکی از هزاران کارت پستال با طرح گنبدهای رنگارنگ را به عنوان یادگاری انتخاب کنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨