پارک آبی وایلد وادی
پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی ، دبی | Wild Wadi Waterpark

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک آبی وایلد وادی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با پارک آبی وایلد وادی در دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

پارک آبی وایلد وادی (به انگلیسی: Wild Wadi، به معنی: رودخانهٔ وحشی) نه تنها یکی از بهترین های دبی است که در دنیا نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و جزو ده پارک آبی برتر دنیا خودنمایی می کند. شهرت وسایل بازی و سرگرمی های گوناگون در این پارک آن قدر زیاد است که هر گردشگری علاقه مند می شود برای یک بار هم که شده طعم هیجان را در وایلد وادی تجربه کند.

این پارک آبی جذاب در یکی از بهترین مناطق دبی، یعنی ساحل جمیرا و درست در مقابل برج العرب ساخته شده است. جمیرا یکی از مدرن ترین، زیباترین و البته گران ترین سواحل دبی به شمار می آید که اقامتگاه ها و تفرجگاه های متعددی هم در خود دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پارک آبی وایلد وادی در سال 1999 میلادی ساخته شد و با توجه به سال تاسیس آن می بینید که چندان پارک جدیدی به شمار نمی آید اما آن قدر امکانات رفاهی و تفریحی خوبی دارد و طوری به این مرکز رسیدگی می شود که با ورود به آن احساس نمی کنید که وسایل آن کهنه هستند و در ادامه اینکه این پارک آبی به صورت کامل در فضای باز قرار گرفته شده است و نکته مهمتر آن این است که از داخلش می توانید ساحل جمیرا ، برج العرب و مناظر زیبای اطراف آن را به راحتی را مشاهده کنید و لذتش را ببرید .

پارک آبی وایلد وادی
پارک آبی وایلد وادی

این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف و داشتن سرسره‌های زیاد و دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسرهٔ آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا به معروفیت زیادی رسیده‌است. یکی دیگر از ویژگی‌های پارک داشتن آبشاری ۱۸ متری (۵۹ فوت) در جلوی در ورودی است. این پارک همچنین دارای ۲ فروشگاه و ۳ رستوران است.

پارک آبی وایلد وادی
پارک آبی وایلد وادی

وسایل بازی پارک آبی وایلد وادی

حدود 30 نوع وسیله بازی در پارک آبی وایلد وادی وجود دارد که به راستی همه آنها هیجان انگیز هستند. برای این که در جریان جذابیت پارک آبی وایلد وادی قرار بگیرید، در این جا با تعدادی از آنها آشنا می شویم.پارک آبی وایلد وادی

جمیرا اِسکِرا (Jumeirah Sceirah): بلندترین و سریع‌ترین سرسره آبی خارج از ایالات متحده است. ارتفاع این سرسره ۳۳ متر (۱۰۸ فوت) و سرعت آن ۸۰ کیلومتر بر ساعت (۵۰ مایل) است.

جوها (Juha’s Dhow and Lagoon): محل بازی‌ای برای کودکان در وایلد وادی ، که بیش از ۱۰۰ نوع بازی آبی دارد.

برج سورج (Burj Surj): در این بازی با تیوب‌های چند نفره، بارها و بارها می‌چرخید و در نهایت به استخری بزرگ پرتاب می‌شوید.

Breakers Bay: بزرگ‌ترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱٫۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند.

پارک آبی وایلد وادی

Juha’s Journey: رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که مردم می‌توانند در آن بر روی تویوپ‌های مخصوص شناور باشند.

Master Blaster: در این بازی، مردم به صورت یک‌نفره یا دو نفره بر روی تویوپ‌های مخصوص می‌نشینند و با موتوهای جت پمپاژ آب به بالا هل داده می‌شوند.

تنتروم اَلی (Tantrum Alley): این سرسره در وایلد وادی دارای ۳ گرداب هیجان انگیز است.

پارک آبی وایلد وادی

هزینه بلیط پارک

پارک وایلد وادی پنج هکتاری به گونه ای طراحی شده است که ساعت ها شما را در هیجان و تفریح غرق می کند و واقعا می توان گفت اینجا جاییست که ارزش خرج کردن را دارد.

افراد با قد بالای 1.1 متر با پرداخت  310 درهم – حدود 315 هزار تومان  و افراد پایین قد 1.1 متر با پرداخت 260 درهم – حدود 265 هزار تومان ،  همه روزه می توانید از بيش از 23 نوع وسيله تفريحی و سرگرمی، سر سره های آبی انفجاری، موج سواری، سرسره آبي 80 کیلومتری و هر نوع تفریح آبی که در ذهنتان باشد بهترین خاطره سفر به دبی را بسازید.

  • هزینه کمد وسایل و یک حوله: 60 درهم تقریبا 65 هزار تومان
  • اجاره محل آفتاب گرفتن خصوصی + همه ی وسایل مورد نیاز مثل حوله،آب معدنی و…: 1500 درهم – حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان

پارک آبی وایلد وادی



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)