میدان امینونو در آنتالیا

آیا میدان امینونو در آنتالیا قرار دارد؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

میدان امینونو ، منطقه اصلی جاذبه در محله Eminonu است که بین پل گالاتا و مسجد نو (Yeni Camii) واقع شده است ، جایی که می توانید تعداد زیادی از مردم محلی و گردشگران تور استانبول را در طول روز ببینید. ایستگاه تراموا ، اسکله های کشتی در کنار میدان ، و همچنین مسجد ینی و بازار ادویه مصر واقع شده است.

میدان امینونو در آنتالیا

چه کاری در امینونو  انجام شود؟

گشت و گذار در اطراف میدان امینونو ، لذت بردن از منطقه بازار و فضای پرنشاط شهر در جمع ساختمان های تاریخی ، قدم زدن در دریا ، تماشای کشتی ها و استراحت در انواع رستوران ها و کافه های اطراف ، یکی از بهترین موارد برای انجام این کار است که گردشگرانی که قیمت تور استانبول را بررسی می کنند در اطراف میدان امینونو انجام دهید.

بازار ادویه مصر:

تاریخی ادویه بازار مصر (Carsisi) یا به اصطلاح بازار ادویه ، تحت پوشش رنگارنگ و عرفانی به انتظارنشسته بودند با غرفه ادویه، فقط توسط امینونو  اجاره داده می شد. این بازار همچنین همراه با بازار بزرگ معروف یکی از محبوب ترین بازارهای سرپوشیده در جهان است . به عنوان بازار ادویه مصر نیز شناخته می شود ، یکی از نقاط مورد علاقه محبوب و مکانی مناسب در بین گردشگران است تا قبل از ترک استانبول به سمت تور آنتالیا با خرید برخی سوغاتی برای عزیزان خود به بازدید از استانبول پایان دهند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مسجد ینی (جدید) Eminonu

مسجد ینی ، که به معنای “جدید” است ، یکی از مکانهای دیدنی محبوب در ساحل امینونو است. مسجد با حیاط بزرگ و کاشی های فیروزه ای ، آبی و سفید ایزنیک ارزش دیدن دارد.

پل گالاتا

میدان امینونو  چیزهای برتر برای دیدن دارد و پل گالاتا در دهانه شاخ طلایی واقع شده است و محله های گالاتا و امینونو را به هم متصل می کند. در زیر پل چندین کافه و رستوران وجود دارد. قدم زدن در میان پل با چشم انداز عالی از شهر جاذبه بسیار خوبی است.تاریخچه پل گالاتا به دوران بسیار قدیمی برمی گردد. در دوران بیزانس ، کارهایی برای ساختن پل روی شاخ طلایی انجام شده است. اولین پل های شاخ طلایی در سال 1204 در طی جنگهای صلیبی ویران شد.بعداً ، در زمان سلطان بایزیت دوم ، لئوناردو داوینچی پیشنهاد ساخت پل در اینجا را داد اما این پیشنهاد پذیرفته نشد. در طول تاریخ پل های زیادی در آن منطقه ساخته شده است.

میدان امینونو در آنتالیا

پل گالاتا امروز

پنجمین و آخرین پل هم اکنون با چشم اندازهای عالی ، ماهیگیری در افراد ، رستوران ها و کافه های زیرش یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی استانبول است. می توانید ساندویچ های معروف ماهی را در آنجا امتحان کنید. قدم زدن بر روی پل و عبور از شاخ طلایی در کنار چشم اندازهای عالی تاریخی و پانوراما استانبول نیز برای بازدید کنندگان جذابیت بسیار خوبی دارد.

ساندویچ معروف ماهی را از طریق قایق های موجود در ساحل امینونو بخورید

ساندویچ ماهی ، به ترکی “Balik Ekmek” نامیده می شود ، یک غذای خیابانی بسیار معروف و خوشمزه است که از قایق های ماهیگیری تهیه می شود ، ساخته شده از ماهی سفید کبابی ، پیاز خام ، و سالاد پر شده در نیم قرص نان سفید. هنگامی که آنها در ساحل امینونو ، در سمت شاخ طلایی ، استراحت می کنند ، این یک کلاسیک برای مردم محلی و گردشگران است.

میدان امینونو در آنتالیا

قایق های ماهی و نان امینونو ، یکی از نمادهای طعم دهنده ها ، 3 نسل در ترکیه است و خدمات را به مشتریان از سراسر جهان ارائه می دهد.منطقه امینونو استانبول هر روز پذیرای هزاران نفر است. آدرسهای تاریخی مانند بازار ادویه ، مسجد ینی ، پارک گلهانه ، مخزن یرباتان از جمله مکانهایی است که مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی و حتب مسافرانی است که ابتدا قیمت تور آنتالیا را جستجو  می کنند.به غیر از این مکانهای خاص ، نکته دیگری نیز وجود دارد که هرکسی به Eminönü می رود باید از آن دیدن کند. این قایق های ماهی و نان در ساحل هستند.

میدان امینونو در آنتالیا

سنت نان ماهی ، که از دهه 1960 آغاز شد ، همچنان که در روز اول بود توجه را به خود جلب می کند ، گرچه سالها می گذرد.قایق های ماهی و نان که مطابق با شرایط مدرن و امروزی کار می کنند ، تداوم این سنت را برای نسل های دیگر تضمین می کنند.مغازه های ماهی امینونو گذشته از نسل سوم است. این مانند مغازه هایی نیست که نام تاریخی خود را گرفته اند. این واقعاً یک نام تاریخی دارد. این بافت تاریخی را زنده نگه می دارد. به همین دلیل در یکی از نقاط زیبای Eminönü به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

منبع: توریاب



 الی گشت    

                تور کیش