مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

معرفی بهترین مراکز خرید رم ، ایتالیا | Rome

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مراکز خرید ایتالیا

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین مراکز خرید ایتالیا آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

هر سال میلیون‌ها گردشگر رهسپار ایتالیا هستند و اهداف و برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنند که عمده‌ترین آنها، گشت و گذار در شهرهای تاریخی، سفری در دل طبیعت و کوهستان‌های باشکوه، استراحت در سواحل زیبا و دلفریب و البته لذت بردن از آب و هوای مدیترانه‌ای و امتحان طعم‌های باشکوه نوشیدنی‌ها و غذاهای سنتی این کشور است. یکی دیگر از هدف های مسافران تور ایتالیا خرید کردن است.  مراکز خرید ایتالیا از معروف ترین مراکز خرید در جهان است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مناطق خرید شهر رم می‌پردازیم.

مرکز خرید La Rinascente

در رم فروشگاه‌هایی که شبیه به مراکز خرید آمریکا باشد وجود ندارد اما La Rinascente شبیه‌ترین مرکز خرید به فروشگاه‌های آمریکایی است. این مرکز خرید  ۴ طبقه در مرکز شهر قرار دارد و عرضه‌کننده انواع پوشاک، کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و غیره است. همچنین برندهای مختلفی از جمله fay، swarovski، tod’s، stone island و lacoste در این مجموعه دیده می‌شود. از بهترین امکانات این مجموعه رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌ها است که دارای منوهای متنوع و جذابی هستند.ساعت کاری مرکز خرید La Rinascente یا ریناسنت هر روز بجز یکشنبه‌ها (روزهای تعطیل رسمی) از ساعت نه صبح تا ده شب و یکشنبه‌ها از ساعت ده صبح تا نه شب می باشد.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

مرکز خرید Galleria Porta di Roma ( پورتا دی روما)

به عقیده بسیار از ایتالیایی ها، مرکز خرید گالریا پورتا دی روما عظیم ترین مرکز خرید شهر روم است. بیش از دویست و سی عدد مغازه لوکس در این مرکز خرید وجود دارد و سالن تئاتری بسیار مجهز با بیست و چهار پرده سینمایی مختلف در این مرکز تجاری واقع شده است. انواع کباب، پاستا و پیتزا و فست فودهای معروف همچون مک دونالد ، کی اف سی و غیره را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. سه رستوران بزرگ با ارائه غذاهای بین المللی و ایتالیایی در این مرکز خرید وجود دارد. ده ها برند معروف شکلات، بدلیجات، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم التحریر لوکس، مبلمان، لوازم آرایشی و بهداشتی و اسباب بازی در این ساختمان شعبه های بزرگ با تعداد زیادی پرسنل دارند. ساعت کار این مرکز خرید، هر روز از ده صبح تا ده شب می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

گالریا آلبرتو سوردی

گالریا آلبرتو سوردی (Galleria Alberto Sordi) تا سال 2003 گالریا کولونا (Galleria Colonna) نامیده می‌شد و پس از درگذشت آلبرتو سوردی هنرپیشه ایتالیایی به نام او تغییر پیدا کرد. این مرکز خرید که به سبک معماری هنر نو و به شکل گذرگاهی طاقدار طراحی شده را معماری به نام داریو کربن (Dario Carbone) در اوایل قرن بیستم در خیابان ویا دل کورسو ساخت و همنام با میدان کولونا آن را نامگذاری کردند. در زیر طاق‌های استیند گلس چشمگیر گالریا آلبرتو سوردی می‌توانید در فروشگاه‌های زارا، برشکا، براچلینی (Braccialini) و فلترینلی (Feltrinelli) گشت و گذار کنید و در کافه‌های باصفای آن نفسی تازه کنید. همچنین این مرکز خرید مجلل همیشه از نمایشگاه‌ها و اجراهای موسیقی میزبانی می‌کند.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

خیابان ویا کوندوتی (Via Condotti)

این خیابان شلوغ یکی از مراکز مد و فشن در شهر رم ایتالیا است. نزدیک به ۳۰ برند مشهور ایتالیایی مثل ولنتینو (Valentino)، پرادا (Prada) و بولگاری (Bulgari) در این خیابان شعبه دارند و اینجا را به یکی از بهترین مراکز خرید رم تبدیل کرده اند. حتی اگر قیمت ها برای بودجه شما مناسب نباشد باز هم این خیابان ارزش دیدن و گشت‌وگذار را دارد.

این خیابان از یکسو به یکی از مناطق دیدنی رم یعنی پله های اسپانیایی (Spanish Steps) ختم می شود.پیشنهاد می کنیم بعد از خرید در این خیابان فرصت نوشیدن یک فنجان قهوه در معروف ترین کافه رم (Caffé Greco) را از دست ندهید. زیرا ممکن است افراد مشهوری را در آنجا ملاقات کنید.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

خیابان ویاکولادی رینزو (Via Cola di Rienzo)

یکی دیگر از خیابان هایی که درتور اروپا –  رم باید به آن سر بزنید همین کولادی رینزو است. مغازه های لباس‌فروشی زیادی با قیمت های متوسط در این مرکز تجاری شلوغ به چشمتان خواهد خورد. همچنین توصیه می‌کنیم حتماً از اغذیه‌فروشی معروف کاسترونی در این خیابان خوراکی های خوشمزه بخرید.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

مرکز خرید روما است (Roma Est)

مرکز خرید روما اِست (Centro Commerciale Roma Est) با 98,000 متر مربع یکی از مراکز خرید بزرگ رم با حدود 220 فروشگاه بوده و یک مجموعه سینمایی مدرن دارد که هر روز بعدازظهر زود هنگام باز می‌شود. این مرکز در دو طبقه به یک هایپرمارکت به نام پانوراما (Panorama)، رستوران، مک دونالد، کافه‌های متعدد، سرویس‌های بهداشتی و یک پارکینگ بزرگ سرپوشیده مجهز است. برندهای مطرحی مانند باتا (Bata)، بنتون (Benetton)، کالزدونیا (Calzedonia)، اچ اند ام (H & M)، یامامای (Yamamay) و اینتیمیسیمی (Intimissimi) را در این مرکز خواهید یافت.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

اوروما 2 (Euroma 2)

مرکز خرید اوروما 2 (Euroma 2) یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر و در واقع بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا به شمار می‌آید. اروما 2 در منطقه اور (Eur District) واقع شده و از بوتیک‌های پوشاک تا رستوران‌ها و کافه‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی و محصولات مراقبت پوست را در آن می‌یابید. در میان برند‌های خوش‌نام حاضر در اروما 2 می‌توان به آلویرو مارتینی (Alviero Martini)، کالوین کلین (Calvin Klein)، گس (Guess)، گلدن پوینت (Golden Point)، پرومد (Promod)، استفانل (Stefanel) و تیمبرلند (Timberland) اشاره کرد.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

مرکز خرید (Coin) یا کوین

یکی از مراکز خرید مجلل ایتالیا، مرکز خرید معروف کوین است که خیابانی بسیار لوکس در کنار برترین برندهای جهانی واقع شده است. از نظر دسترسی به مترو بسیار نزدیک است و فضایی مجزا برای پارک ماشین و اجاره آن نیز دارد. این مرکز تجاری در پنج طبقه احداث شده و با داشتن سالن نمایش بسیار مجلل ، سالانه میزبان تعداد زیادی نمایش مد و فشن در زمینه کیف و کفش و لباس می باشد. برترین برندهای عطر و لوازم آرایش در این مرکز خرید شعبه دارند و ساعت کار این پاساژ هر روز از ده صبح تا هشت شب می باشد.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

مرکز خرید داویده چنچی (Davide Cenci)

داویده چنچی یک مرکز خرید مجلل و بسیار گران‌قیمت است که تنها افراد ثروتمند ایتالیا از آن خرید می‌کنند. در این مجموعه برندهای معروف (چون جورجیو آرمانی، ورساچه، بربری، هوگان، لاکاست و تادز) پارچه کرک کشمیری، ابریشم، کت و شلوار مردانه، دامن و شلوارهای زنانه به چشم می‌خورند. علاوه بر پوشاک، کفش‌های چرم و لباس‌های بچگانه نیز در این مجموعه به فروش می‌رسند. حتی برای دیدن آخرین مد نیز به این مرکز خرید بروید.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا

مرکز خرید (Il Papiro) یا پاپیروس دو

مرکز خرید پاپیروس بورسی از لوازم شیک منزل و کتاب و لوازم التحریر است. شما می توانید؛ در این مرکز خرید، هدیه ها و سوغاتی های باارزشی همچون کارت پستال های موزیکال، کاغذهای تزئینی دست ساز، قلم ها، خود نویس و روان نویس های گران قیمت بیابید. همچنین می توانید دست خط خود را به همراه هدیه یا نامه ای در این مرکز به هر جای دنیا پست کنید.برای بسیاری از مردم ایتالیا، این مرکز خرید نوستالوژی دورانی است که ایمیل و تلفن های هوشمند وجود نداشتند. ساعت کار این مرکز تجاری، هر روز از ساعت ده صبح تا هشت شب می باشد.

مراکز خرید ایتالیا
مراکز خرید ایتالیا


 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)