خرید ویلا زیباکنار

زیباکنار بهترین منطقه در شمال برای سرمایه گذاری

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مناطق آزاد زیادی در کشور ما ایران وجود دارد، مناطق آزادی که در هر گوشۀ این کشور و هر کدام با امکانات و پتانسیل ‌های متنوع و متفاوتی پایه‌گذاری شده‌اند که بطور کل می‌توان گفت که هر کدام ویژگی‌های مثبت و منفی زیادی دارند که لازم است بدقت مورد بررسی قرار بگیرند.

امّا در این میان منطقه آزاد انزلی در استان گیلان با موقعیت بی‌نظیر و استراتژیک خودش پتانسیل‌ های بی‌شماری را در حوزۀ سرمایه‌گذاری ایجاد کرده و در مقابل سرمایه‌گذاران بعنوان وضعیتی پایدار و کم‌ ریسک قرار داده است. این منطقه که در کنار دریای کاسپین قرار گرفته از معافیت گمرکی و کاملاً بروز جهت تبادلات کالا بصورت صادرات و واردات فراهم آورده است.

خرید ویلا زیباکنار
زیباکنار

حال این سؤال پیش می‌آید که چگونه می‌توان از این مزایا استفاده کرد؟ در پاسخ به این سؤال باید ذکر کرد که شما براحتی با خرید ویلا زیباکنار که در حوزۀ اصلی منطقه آزاد انزلی قرار دارد و به لحاظ توریستی و گردشگری نیز کاملاً مورد توجه می‌باشد می‌توانید کارت شهروندی مناطق آزاد را دریافت کرده و از مزایای این کارت شهروندی که شامل معافیت‌های مالیاتی، برخورداری از امکان واردات کالا، خرید خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی و همینطور آپشن‌های دیگری که مختص این منطقه می‌باشد استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته منطقه آزاد انزلی نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی می‌باشد که این امکان را فراهم آورده که در کمترین زمان ممکن زیر 30 دقیقه امکان پرواز به هر منطقه کشور را فراهم کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


خرید ویلا زیباکنار
زیباکنار

خرید ویلا شمال نه تنها امکان اقامت در زیباترین لوکیشن جغرافیایی کشور را برای شما فراهم می‌آورد بلکه امکان بهره ‌برداری از کارت شهروندی و استفاده از مزایای مناطق آزاد را در اختیار شما قرار می‌دهد. منطقه آزاد انزلی در شاهراه اقتصادی و استراتژیک شمال کشور و در کریدور جهانی نوستراک یعنی راه گذر بین‌المللی شمال-جنوب که از مسیرهای راهبردی در نیم‌کره شرقی جهان است می‌باشد. فعال‌سازی کریدور نوستراک از اولویت‌های بسیار مهم منطقه آزاد انزلی می‌باشد که با تکمیل شدن آن یکی از بزرگترین قطب‌های اقتصادی کشور نصیب این منطقه خواهد شد که با خود ظرفیت‌های بزرگی را در ادامه خواهد داشت.

شرکت انبوه ‌سازان آرش مشاور شما در خرید ویلا شمال با بدنۀ قدرتمند و معتبر کارشناس و مطمئن برای سرمایه گذاری در تنها منطقه آزاد کشور، در کنار شما خواهد بود.



 الی گشت    

                تور کیش