Aerial view of sandy beach with tourists swimming in beautiful clear sea water of the Sumilon island beach landing near Oslob Cebu Philippines. - Boost up color Processing.

بهترین مناطق دیدنی فیلیپین (قسمت ۱) | Philippines

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاهای دیدنی فیلیپین

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره جاهای دیدنی فیلیپین خواهیم گفت. برای آشنایی با بهترین مناطق دیدنی فیلیپین در ادامه با ما باشید.

فیلیپین با نام رسمی جمهوری فیلیپین کشوری آسیایی است که در جنوب شرقی آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین قرارگرفته و متشکل از ۷۶۴۱ جزیره می‌باشد که به صورت کلی به سه بخش جغرافیایی تقسیم شده که از شمال به جنوب عبارت‌اند از لوزون، ویسایا و میندانائو. کشور فیلیپین به‌طور کلی در محاصره آب‌های اقیانوس آرام و دریای چین جنوبی قرار دارد و هیچ مرز زمینی با کشورهای دیگر ندارد. بیشتر این شبه جزیره پوشیده از جنگل‌های استوایی و آتش فشان‌ها است. مانیل پایتخت کشور فیلیپین در طی سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته‌ است. این شهر حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد و هنوز یکی از ارزانترین شهرهای دنیاست.

فیلیپین از کشورهای جنوب شرق آسیاست که به طبیعت بکر و استوایی خود معروف هستند و همچنین به عنوان بهشت پنهان آسیا شناخته می شود. سفر به این کشور مانند تایلند، مالزی و سنگاپور، پر از هیجان و تجربه های جذاب است زیرا وجه مشترک آنها طبیعت بهشتی آنهاست. در ادامه ما بهترین مکان های دیدنی فیلیپین را برای شما فراهم کرده ایم.

مانیلا – Manila

این کلان شهر آسیایی پایتخت فیلیپین و مقصد بسیاری از گردشگران بوده و فرصتی برای تجربه ی مرزهای فرهنگی نو و کهنه در کنار هم در اختیار شما قرار می دهد. از ساختمان های بلند و آسمان خراش ها گرفته تا نشانه های شهری پایان قرن، به طور کلی می توان گفت که شهر مانیلا جاذبه های زیادی برای ارائه به شما دارد. غذا در مانیلا چه از دکه های خیابانی یا از رستوران های بسیار باکیفیت تهیه شده باشد، در هر حال عالی و متنوع است و در حقیقت چیزی بیشتر از ترکیب غذاهای اسپانیایی، بومی و چینی که راه خود را به این کشور جزیره ای باز کرده اند به شما ارائه می دهد. هیچ زمان نامناسبی برای بازدید از مانیلا وجود ندارد چرا که هر سال تقریبا 20 فستیوال مختلف در این شهر برگزار شده و جشن گرفته می شوند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جاهای دیدنی فیلیپین
جاهای دیدنی فیلیپین

داوائو سیتی – Davao City

در جنوب کشور فیلیپین یک مرکز تجاری، اقتصادی و آموزشی وجود دارد که نام آن داوائو سیتی است که آمیزه ای جالب از حیات رنگارنگ، حیات وحش و حیات شهری به شمار می رود. به جرات می توان گفت که در این شهر به هیچ وجه دزدی رخ نمی دهد و خیابان های آن از تمیزی برق می زند. نمادهای رفاه شهری و تمدن از جمله فروشگاه های بزرگ، اتصال وای فای، کافی شاپ ها و دانشگاه ها همه و همه در دسترس شهروندان قرار دارند. جشنواره کادایاوان نیز از دیگر جذابیت های این شهر است، این شهر در کوهپایه بلندترین قله فیلیپین یعنی کوه اپو قرار دارد.

جاهای دیدنی فیلیپین
جاهای دیدنی فیلیپین

ویگان – Vigan

سفر به شهر ویگان یعنی سفر به دل تاریخ و دیدار با معماری سبك باروك! ویگان از معدود شهرهای فیلیپین و حتی جهان است كه هنوز چهره تاریخی‌اش را حفظ كرده است. وجود خیابان‌های سنگفرش، كلیساهای سبك باروك، عمارت‌های اسپانیایی و … در این شهر باعث شده تا ویگان در فهرست میراث جهانی یونسكو ثبت شود.  امروز، درآمد اصلی این بندر از راه گردشگری است هرچند شکوه و جلال تاریخ تجارت آن به حول و قوه ی خود باقی است. قلب تپنده ی ویگان در دو بخش این منطقه قرار گرفته است که عبارتند از مرکز خریدی در شمال و محله ای تجاری در جنوب آن. گردشگران می توانند از موزه های ویگان، کلیسای سنت پاول و منطقه ی مستیزو بازدید کرده و لذت ببرند.

جاهای دیدنی فیلیپین
جاهای دیدنی فیلیپین

سبو – Cebu

سبو شهرستانی جزیره ای در فیلیپین است که از یک جزیره ی اصلی و 167 جزیره ی دیگر در محدوده ی اطراف خود تشکیل شده است. مرکز آن به نام سبو سیتی قدیمی ترین شهر در فیلیپین به شمار رفته و دومین فرودگاه بزرگ بین المللی کشور در آن قرار گرفته است. این شهر از مانیلا کوچک تر اما نسخه ی شلوغی از آن به شمار می رود که بسیاری از منافع زندگی شهری جدید، قدیمی، پیشرفته و فرهنگی را در خود جای داده است. یکی از مزایای سبو، جزیره ی ماکتان است که مکانی برتر برای شیرجه و غواصی به شمار می رود و با طی کردن مسیر سواره ی کوتاهی از یک فرودگاه بین المللی می توان به آن دسترسی پیدا نمود. یکی دیگر از مکان های بینظیر برای غواصی و شیرجه جزیره و تفرجگاه مالاپاسکوآ است که در فاصله ی 4 ساعت سواره تا شهر بندری مایا قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی به آن از طریق قایق صورت می گیرد. به هر حال از آنجا که این مکان منطقه ای درجه یک برای شیرجه و غواصی در سراسر فیلیپین به شمار می رود، به هیچ روی بازدید از آن را از دست ندهید.

جاهای دیدنی فیلیپین
جاهای دیدنی فیلیپین

تاگایتای – Tagaytay

آتشفشان تال که بصورتی جادویی بر بلندای شهر تاگایتای واقع شده در حقیقت ترکیبی از دهانه های فعال و خاموش می باشد که در مجموع یکی از جاذبه های دیدنی فیلیپین به شمار می رود. دریاچه ی تال در دهانه ی قدیمی آتشفشان قرار گرفته و جزیره ی مرکزی این دریاچه دهانه های فعال آتشفشانی را در خود جای داده که در روزهای خاصی بخارات بلند شده از آنها قابل رویت می شود. این منطقه برای آن دسته از افرادی که تا به حال آبهای بکر یک دریاچه ی آتشفشانی را از نزدیک مشاهده نکرده اند بسیار حیرت انگیز بوده و از زیبایی آن شگفت زده خواهند شد. شهر طویل تاگایتای در امتداد این خط الراس قرار گرفته و به عنوان مکانی بسیار تمیز و پناهگاهی برای دوستداران غذا شناخته می شود. از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به چراغ دریایی پونتا د سانتیاگو، زیارتگاه سنت آن و کشتزارهای بزرگ گل اشاره نمود.

جاهای دیدنی فیلیپین
جاهای دیدنی فیلیپین

پالاوان – Palawan

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در فیلیپین، پالاوان است. پالاوان یک شهرستان جزیره ای است که از میندورو تا بورنئو بین چین جنوبی و مناطق سولو Sulu امتداد می یابد. پوئرتو پرینسسا که دارای یک رودخانه ی زیرزمینی است، مرکز این جزیره به شمار می رود.کورون ریفز Coron Reefs در جزیره ی بوسوآنگا Busuanga یکی از نقاط محبوب غواصی است که غواصان علاقمند به اکتشاف بقایای کشتی های ژاپنی جنگ جهانی دوم را به این منطقه می کشاند. یکی دیگر از نقاط محبوب «ال نیدو» است که بین صخره های بلند آهکی و خلیج زیبای باکوئیت قرار گرفته است.

جاهای دیدنی فیلیپین
جاهای دیدنی فیلیپین

میندورو – Mindoro

میندورو جزیره ای است که از دو منطقه ی مختلف به نام های میندورو شرقی و غربی تشکیل شده که با رشته کوه های بلند از هم جدا می شوند. قسمت های شمالی این منطقه دورافتاده بوده و عمدتا خانه ی قبایل بدوی مانگایان می باشد. در میندورو شرقی، مهم ترین مکان گردشگری شهر پوئرتو گالرا است که با داشتن تفرجگاه ها و سواحل ماسه ای سفید، مکانی ایده آل برای دوستداران آب به شمار می رود. همچنین اینجا محلی مناسب برای سفر با جیپ در دل طبیعت است، ضمن اینکه جنگل های بارانی مالامال از ارکیده، آبشارها و رودخانه های مناسب برای کایاک سواری به جذابیت میندورو برای طبیعت گردان می افزاید.

جاهای دیدنی فیلیپین
جاهای دیدنی فیلیپین



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨