جاهای دیدنی باکو
جاهای دیدنی باکو

دیدنی‌های کوبا به همراه تور ریسمون

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاهای دیدنی‌ کوبا به همراه تور ریسمون

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره جاهای دیدنی کوبا به همراه تور ریسمون سخن خواهیم گفت پس اگر قصد خرید تور کوبا را دارید با ما همراه باشید تا بیشتر درباره دیدنی های کوبا بدانید

کوبا یکی از مقاصد تورهای خارجی رویایی در جزایر زیبای کارائیب است که این روزهای به یکی از مقاصد ایرانیان که آرزوی دیدن جزایر کارائیب را دارند و در عین حال دنبال توری ارزان و اقتصادی هستند تبدیل شده است.

اگرچه از نظر ما در ریسمون، کوبا خودش به تنهایی آنقدر جذابیت دارد که می‌تواند جدا از کارائیبی بودنش یکی از بهترین مقاصد سفر در جهان باشد. تاریخ عجیب و غریبش به همراه انقلاب کمونیستی و آن همه رهبر بزرگ و مشهور کوبایی و مردم بینظیر و همیشه خوشحال که فشار فقر و تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند بر روحیه‌ی آن‌ها تاثیر خاصی داشته باشد، از جذابیت های فرهنگی کوباست. هنرمندان و نویسندگان معروف زیادی روزهای خود را در کوبا و در این طبیعت دیدنی گذرانده‌اند که به جذابیت‌های فرهنگی این جزیره تک افتاده در دل اقیانوس اطلس می‌افزاید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آسمان زیبای کارائیبی و ابرهای جذاب پفکی در آسمان آبی ساختمان‌های قدیمی و از همه مهم‌تر ماشین‌های قدیمی و خوشرنگ و روی کوبایی هاوانا مانند سفر در زمان به گذشته است. هاوانا و ماشین‌های جذابش از دلایل دیگری است که تور کوبای ریسمون از تورهای خارجی پرطرفدار سال‌های اخیر بوده است.

نوشیدنی‌های عجیب و جذاب کوبا به دلیل وجود میوه‌های استوایی فوق‌العاده‌ و متفاوت در کوبا است. با تور ریسمون از بازار میوه‌های استوایی نیز دیدن خواهیم کرد.

نکته جالب بعدی در تور کوبا انتخاب محل اقامت است، چند سالی می‌شود که دولت کوبا به مردم این اجازه را داده که بتوانند خانه‌های قدیمی خود را نوسازی کنند و آن‌ها را به اقامتگاه‌های جذابی تبدیل کنند و این اقامتگاه‌های جذاب که در کوبا به نام “کاساپارتیکولار” خوانده می‌شوند. اقامت در کاساپارتیکولارها نه تنها تمامی خدمات هتل‌ها را دارند بلکه تجربه‌ای نزدیک‌تر از زندگی در کوبا را خواهید داشت.

جاهای دیدنی کوبا
جاهای دیدنی کوبا

از دیگر جاذبه‌ های کوبا شهر معروف ورنگی ترینیداد است که خانه‌های زیبایش در میان کوچه‌ پس کوچه‌ های رنگی‌ اش از دیدنی‌ های جذاب این منطقه است. نرسیده به ترینیداد دیدن شهر سیئن فوئگوس و جذابیت‌های استواییش را نباید فراموش کرد. به همراه تور کوبا ریسمون پس از بازدید از ترینیداد به دیدن شهر سانتاکلارا و مقبره‌ی چه گوارا مبارز مشهور کوبا خواهیم رفت دیدن مقبره‌ی این مبارز در سرزمینی که به خاطر آن تا آخرین لحظه جنگید، ما را به حس واقعی که مردم کوبا در باره کشورشان و حس انقلابی و میهن پرستی‌شان دارند نزدیک خواهد کرد.

تور کوبا ریسمون در این چند سال اخیر از بهترین تورهای برگزار شده بوده و این مقصد را به نحو‌ه‌ی درست به مسافران ایرانی معرفی کرده است. برای همراهی با تور سفر در زمان ریسمون کافی است با ما تماس بگیرید یا به وبسایت ریسمون مراجعه کنید.

www.rismoun.com



 الی گشت    

                تور کیش