گرینلند تهران ، اولین فست‌فود گیاهی در پایتخت | Tehran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

فست فود گرینلند تهران

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست با فست فود گرینلند تهران آشنا خواهیم شد. برای آشنایی با این مجموعه رستوران های معروف در تهران در ادامه با ما همراه باشید.

تهران رستوران و مجتمع تفریحی کم ندارد اما همیشه از میان گزینه‌های مختلف، برخی به خاطر ویژگی‌های جذاب و متفاوت‌شان از باقی معروف‌تر و محبوب‌تر می‌شوند. برخی از آنها با چاشنی تفاوت و تنوع و برخی با دکوراسیون متفاوت و زیبا توانسته اند در میان مراکز تفریحی و رستوران‌های تهرانی جای خوبی برای خودشان دست ‌و پا کند. یکی از مکان هایی که با ایجاد یک تفاوت پررنگ در میان مردم محبوب شده است فست فود گرینلند تهران است.

یک سال قبل ایده رستوران گیاهی به ذهن «گلاره قیدرزاده» و «سمیرا زاهدی»، دو خانمی که همواره دغدغه تهیه غذای سالم را داشتند، رسید که فست‌فود گیاهی تولید کنند تا مردم به‌ ویژه افرادی که به ‌علت بیماری یا داشتن دغدغه تغذیه سالم امکان خوردن فست‌فود را ندارند، بتوانند از خوردن این غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


فعالیت‌های این مجموعه که نام خود را از گرینلند به مجموعه غذای سالم گیاهی وگشیم تغییر داده است، از چهار سال پیش با هدف تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه گیاهخواری، محیط‌زیست، تغذیه سالم، و سبک زندگی سالم آغاز شد. مدیران این رستوران می‌گویند در فضای مجازی برای آشپزی گیاهی راه‌حل‌هایی را ارائه ‌داده‌ایم تا بدون استفاده از پروتیین بتوانیم غذایی دل‌چسب تهیه کنیم و این موضوع زمینه‌ای را به وجود آورد تا محصولی طبیعی را تولید کنیم و ضمن ارائه خدمات مشاوره تغذیه‌ای، تورهای گیاهخواری و ورکشاپ‌های گیاهی را برگزار کنیم.

فست فود گرینلند تهران
فست فود گرینلند تهران

تاسیس گرینلند

ابتدا این فست‌فود در کرج فعالیت داشت، ولی با توجه‌ به این که در موقعیت مکانی مناسبی قرار نگرفته بود، آن‌طور که باید و شاید دیده نمی‌شد. در نهایت شعبه تهران افتتاح شد. برنامه آینده مدیران گرینلند برای توسعه این مجموعه افزایش شعبه‌های مختلف در سراسر کشور است تا بتوانند افراد بیشتری را با سبک زندگی گیاهخواری آشنا کنند.

در نمای ظاهری این فست‌فود از رنگ سبز که نماد طبیعت و گیاه است، بسیار استفاده شده و با گلدان‌هایی که روی میز داخل فست‌فود قرار گرفته زیبایی‌های این مکان بیشتر به چشم می‌آید. استفاده از صندلی‌های سبز در رستوران نیز فضا را گرم و روشن می‌کند و این‌گونه مشتری را به طبیعت نزدیک‌تر می‌کند.

فست فود گرینلند تهران

سوسیس و کالباس گیاهی

تمامی غذاهایی که در این فست‌فود‌ سرو می‌شوند، به‌طور ناباورانه‌ای گیاهی هستند و موادی مانند گوشت و مرغ و ماهی استفاده نمی‌شود. این فست‌فود دارای سوسیس و کالباس گیاهی هم هست که طعم نزدیکی به سوسیس‌های گوشتی دارد. با این تفاوت که روغن و چربی مضری که سوسیس‎های گوشتی دارند سوسیس‌های گیاهی این رستوران ندارند.

لازم به ذکر است پنیری که در انواع پیتزا استفاده می‌شود کاملا گیاهی و خوش‌طعم است و نان ساندویچ‌ها هم همگی از آرد سبوس جو هستند.

غذایی با نام حمص در منوی این فست‌فود به چشم می‌خورد که ترکیب اصلی آن هویج و سیب‌زمینی است و در چند نوع مختلف در این فست‌فود موجود است. نوشیدنی‌های طبیعی مانند شربت سیب و شربت لیمو‌نعناع و… با طعمی متفاوت و دل‌نشین و همچنین سالادهای متنوع و گیاهی و میوه‌ای در این رستوران موجودند که طرفدارهای زیادی دارند.

فست فود گرینلند تهران
فست فود گرینلند تهران

فروشگاه رستوران

علاوه‌بر غذاهای گیاهی، مدیریت این فست‌فود با محصولاتی چون صابون و روغن‌های گیاهی (اعم از روغن نارگیل و روغن کرچک و روغن آرگان و…)، شکلات صبحانه گیاهی، مویز، برنج قهوه‌ای، و… انتخاب‌های هیجان‌انگیز و قابل‌تاملی را برای فروش به مخاطبان خود ارایه می‌کند که در قسمتی از ‌فست‌فود‌ این محصولات به نمایش گذاشته شده و به فروش می‌رسند.

برای شکلات صبحانه شهد سیب، شهد خرما یا شهد توت جایگزین هوشمندانه این فست‌فود برای شکر و عسل که یک فراورده حیوانی محسوب می‌شود در نظر گرفته شده است.

کنار صندوق حساب فست‌فود، ظرف‌های کوچکی قرار دارد که هرکدام از آن‌ها مواردی مانند مویز و شکلات صبحانه و روغن نارگیل و… دارند که مشتری می‌تواند به‌عنوان تستر از آن‌ها استفاده کند.

منوی رستوران گرین لند 

پیتزا: پیتزا مخصوص گرین لند مینی، پیتزا مخصوص گرین لند یکنفره، پیتزا مخصوص گرین لند خانواده، پیتزا پپه مینی، پیتزا پپه یکنفره، پیتزا پپه خانواده، پیتزا صرفه مینی، پیتزا صرفه یکنفره، پیتزا صرفه خانواده، پیتزا پروته مینی، پیتزا پروته یکنفره، پیتزا پروته خانواده، پیتزا گیاهک مینی، پیتزا گیاهک یکنفره، پیتزا گیاهک خانواده، پیتزا باباغانوش مینی، پیتزا باباغانوش مینی، پیتزا باباغانوش خانواده، پیتزا بیش از بیش مینی، پیتزا بیش از بیش یکنفره، پیتزا بیش از بیش خانواده، پیتزا ویچ مینی، پیتزا ویچ یکنفره، پیتزا ویچ خانواده، پیتزا استاف کراس، گیگیلی
برگر: چیز ورگر، دبل چیز ورگر، قارچ ورگر، جینگیلی
ساندویچ: ساندویچ سالاد الویه، حمص هویج و حبوبات، ساندویچ باباغانوش، ساندویچ بندرک، ساندویچ هات برگ، وینگیلی
پاستا: لازانیا
سالاد: سالاد سیب شوید، سالاد الویه، سالاد اسفناج و کینوا، سالاد سبزینه، سالاد میوه
پیش غذا: فینگیلی، روبیک، وجز، نان سیر، دیپ پستو، دیپ حمص هویج و حبوبات، دیپ باباغانوش
نوشیدنی سرد: نوشیدنی کامبوجیا شیشه‎‌ای، نوشیدنی کامبوجیا یک و نیم لیتری، موهیتو
نوشیدنی: نوشابه زیرو قوطی، دلستر قوطی، آب معدنی کوچک، آب معدنی آکونیل، دوغ سویا

فست فود گرینلند تهران
فست فود گرینلند تهران

آدرس: تهران، میدان فردوسی، مجتمع تجارت جهانی، طبقه چهارم، پلاک 9

شماره تماس: 1825 6634 021

منبع: نابرو

مقالات بیشتر درباره تهران بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨