بهترین هتل‌ های مخصوص بزرگسالان در آنتالیا

بهترین هتل‌ های مخصوص بزرگسالان در آنتالیا

آنتالیا با سواحل زیبای مدیترانه‌ای و امکانات تفریحی متنوع یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ترکیه است. اما آیا می‌دانستید که برخی از هتل‌های آنتالیا به طور اختصاصی برای بزرگسالان یعنی افراد بالای ۱۶ یا ۱۸ سال طراحی شده‌اند؟ این هتل‌ها با ارائه فضایی آرام و دور از هیاهوی کودکان، فرصتی ایده‌آل برای زوج‌ها، گروه‌های دوستانه و افرادی که به دنبال استراحت و آرامش هستند فراهم می‌کنند. در این مقاله همراه ما باشید برای معرفی بهترین هتل‌ های آنتالیا مخصوص بزرگسالان.

بهترین هتل‌ های مخصوص بزرگسالان در آنتالیا

هتل ‌های لوکس مخصوص بزرگسالان در سفر به آنتالیا 

اقامتگاه‌های مخصوص بزرگسالان در آنتالیا معمولا جزو هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره این شهر هستند. در ادامه برخی از هتل‌های لوکس ویژه بزرگسالان را در تور آنتالیا با هم بررسی می‌کنیم.

هتل بلو ساید (Blue Side)

هتل لاکچری و ۵ ستاره بلو ساید مخصوص بزرگسالان بالای ۱۶ سال، واقع در خیابان اورنسکی موکی آنتالیا است که در حاشیه ساحل دریا قرار دارد و نوید یک تعطیلات عاشقانه و آرام را به مسافران خود می‌دهد. این هتل با امکاناتی مانند دو استخر، انواع رستوران و کافه، منظره دریا، ساحل اختصاصی و عمومی، اتاق‌های مخصوص افراد کم توان، خدمات اسپا و ماساژ و مرکز ورزشی یکی از کامل‌ترین و زیباترین اقامتگاه‌های مخصوص بزرگسالان در تور آنتالیا است که برای ماه عسل و حتی یک سفر دوستانه کاملا مناسب است.

هتل پاشاز پرینسس (Pashas princess hotel)

هتل پاشاز پرینسس یکی از بهترین هتل‌ های آنتالیا و مخصوص بزرگسالان در این شهر است که با وجود ۴ ستاره بودن، اما در حد و اندازه هتل‌های ۵ ستاره و لوکس به مسافران خدمات و امکانات ارائه می‌دهد. پارکینگ رایگان، بار و رستوران، ساحل خصوصی، ویوی زیبا، باغ، استخر سرپوشیده و روباز از امکانات این هتل است.

رامیرا سیتی هتل (Ramira city hotel)

هتل رامیرا سیتی یک هتل چهار ستاره در شهر آلانیا واقع در استان آنتالیا در ترکیه است. این هتل با موقعیت مکانی مناسب و امکانات متنوع، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی راحت و لذت‌بخش با تور آنتالیا هستند.

اتاق‌های هتل رامیرا سیتی به صورت مدرن و با امکانات رفاهی کامل تجهیز شده‌اند. این اتاق‌ها شامل تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند. رستوران، بار، استخر، سونا و حمام ترکی، مرکز تناسب اندام و وای‌فای رایگان تنها بخشی از خدمات و امکانات رامیرا سیتی است.

انواع هتل‌ های مناسب برای بزرگسالان 

اکثر امکانات در بهترین هتل‌ های آنتالیا مخصوص بزرگسالان، با یکدیگر مشترک است. اما برخی از آن‌ها برای خانواده‌ها یا دوستان مناسب‌ هستند و بعضی برای زوج‌های جوان و حتی سپری کردن یک ماه عسل رومانتیک. در ادامه برخی از امکانات ویژه این هتل‌ها را بررسی می‌کنیم.

هتل‌ با امکانات اسپای لوکس 

  • سلین بیچ اند اسپا (Selene beach & spa hotel)

 هتل ۵ ستاره یوآل سلین بیچ اند اسپا از جمله هتل‌های لوکس و مخصوص بزرگسالان در آنتالیا  است. این هتل کامل‌ترین امکانات را در میان هتل‌های این شهر ارائه می‌کند و به‌خصوص در زمینه ارائه خدمات ماساژ و اسپا در آنتالیا حرف اول را می‌زند.

  • هتل رابینسون کلاب کامیووا (ROBINSON CLUB CAMYUVA)

 رابینسون کلاب واقع در منطقه کِمر در آنتالیا یک مرکز اسپا و ماساژ دارد که خدمات متنوعی از جمله انواع ماساژهای ریلکسیشن و خدمات زیبایی مانند لایه‌برداری، بوتاکس، لیفتینگ ارائه می‌کند.

بهترین هتل‌ های مخصوص بزرگسالان در آنتالیا

هتل‌ مخصوص ماه عسل 

ماه عسل یکی از به یادماندنی‌ترین دوران زندگی هر زوج جوانی است. آنتالیا برای سپری کردن این زمان، بهترین هتل‌های مخصوص بزرگسالان را به مسافران جوان خود ارائه می‌کند.

  • هتل آدم و حوا (Adam & Eve)

 از بهترین هتل‌های تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۳ هتل آدم و حوا یکی از مشهورترین هتل‌های بزرگسالان در آنتالیا است که با طراحی مدرن و امکانات کم نظیر خود تجربه‌ای لوکس و فراموش‌نشدنی به مسافران خود هدیه می‌دهد.
انواع استخرهای رو باز و سر پوشیده، اسپاهای لوکس، رستوران‌های متنوع، باشگاه ورزشی و فعالیت‌های تفریحی متنوع از جمله امکانات این هتل است.

  • هتل شروود بلو بلک (Sherwood Blue Belek)

 یکی از بهترین هتل‌ های آنتالیا هتل شروود بلو بلک واقع در منطقه بلک آنتالیا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مخصوص بزرگسالان در این شهر است. علاوه بر امکانات رایج هتل‌های لوکس، هتل شروود سواحل خصوصی خود را دارد که می‌توانید در آن حمام آفتاب بگیرید و یا از قدم زدن در میان شن‌های سفیدش لذت ببرید.

  • کریستال فلورا بیچ هتل (Crystal Flora Beach)

 هتل ۵ ستاره کریستال فلورا بیچ یک اقامتگاه لوکس و اختصاصی برای بزرگسالان (۱۶+) در منطقه بلدیبی آنتالیا و دارای ساحل اختصاصی، اتاق‌های ساده، اسپا، رستوران، بار و دیسکو است. این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها در تور آنتالیا تابستان 1403 خواهد بود.

  • آنتیک رومن پلس (Antique Roman Palace)

 از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مخصوص بزرگسالان در تور ترکیه، هتل موزه یوآل کاخ رومی باستان واقع در شهر آلانیا استان آنتالیا است. این هتل زیبا با معماری چشم‌نواز و موقعیت مکانی ایده‌آل به دور از هیاهو شهر و همچنین کودکان، اوقات خوش و آرامش‌بخشی را برای مسافران خود ایجاد می‌کند. سالن یوگا و باشگاه ورزشی، ساحل خصوصی و عمومی، رستوران‌های متنوع و لوکس، اسپا، دسترسی راحت به شهر و پکیج کامل یوآل از جمله خدمات و امکانات این هتل است.

در هتل های مخصوص بزرگسالان چه خدماتی دریافت می کنیم؟

در میان بهترین هتل‌ های آنتالیا عمده تفاوت هتل‌های مخصوص بزرگسالان با دیگر هتل‌ها، آرامش و دوری از هیاهو و شلوغی کودکان است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل‌های مخصوص بزرگسالان، استخرهای بزرگ و روباز با چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای مدیترانه است. بسیاری از این استخرها بار کنار استخر و امکانات ماساژ نیز ارائه می‌کنند.

همچنین بسیاری از هتل‌های بزرگسالان دارای ساحل اختصاصی با تخت‌های آفتاب‌گیر، چترهای ساحلی و امکانات ورزش‌های آبی هستند. این هتل‌ها معمولاً اسپاهای لوکس با امکاناتی مانند سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ و سایر درمان‌های طبیعی دارند.

هتل‌های بزرگسالان معمولاً دارای چندین رستوران با منوهای متنوع هستند که غذاهای محلی، بین‌المللی و غذای گیاهخواران را سرو می‌کنند. همچنین، بارهای شیک با نوشیدنی‌های متنوع و موسیقی زنده نیز در این هتل‌ها وجود دارد.

خانواده ها هم امکان اقامت در هتل های مخصوص بزرگسالان را دارند؟

هتل‌های مخصوص بزرگسالان به طور خاص برای افرادی بالای یک سن مشخص (معمولاً ۱۶ یا ۱۸ سال) طراحی شده‌اند و امکان اقامت برای کودکان و نوجوانان زیر این سن در آن‌ها وجود ندارد. هدف از این نوع هتل‌ها، فراهم کردن فضایی آرام و خصوصی برای بزرگسالان است که بتوانند بدون حضور کودکان، از امکانات و خدمات هتل به طور کامل لذت ببرند.

بنابراین اگر کودک زیر ۱۶ سال دارید، می‌توانید در تور ترکیه هتل‌هایی را انتخاب کنید که امکانات و خدمات مخصوص کودکان را ارائه می‌دهند. این هتل‌ها معمولاً دارای استخرهای مخصوص کودکان، باشگاه‌های کودکان، زمین بازی و برنامه‌های تفریحی متنوع برای کودکان هستند.

بهترین هتل‌ های مخصوص بزرگسالان در آنتالیا

امکان رزرو هتل‌های مخصوص بزرگسالان در تور آنتالیا مهرپرواز

هتل‌های مخصوص بزرگسالان در تور ترکیه مخصوص گذراندن اوقاتی آرام در محیطی خصوصی است که معمولا مورد توجه زوج‌های جوان و گروه‌های دوستانه واقع می‌شود. این هتل‌ها با ارائه خدماتی لوکس و منحصر به فرد در فضایی دور از شلوغی و هیاهو میزبان گردشگرانی از سراسر جهان هستند. بنابراین اگر می‌خواهید یک تعطیلات رویایی و عاشقانه و یا دوستانه و آرامش‌بخش را در بهترین هتل‌ های آنتالیا تجربه کنید، می‌توانید با تور آنتالیا مهر پرواز، هتل‌های مخصوص بزرگسالان را انتخاب کنید.

 آژانس هواپیمایی مهرپرواز از سال 1390 در خدمت گردشگران عزیز ایرانی است تا با ارتباطی مؤثر با هتل‌داران و مدیران گردشگری در نقاط مختلف دنیا، مسیر توریسم را در ایران هموار سازد. پس اگر به دیدن شهرها و کشورهای جدید علاقه دارید و جزء کسانی هستید که همیشه چمدانی حاضروآماده برای سفر دارند، فرصت را از دست ندهید و برای رزرو تورهای خارجی به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.