هتل های اقتصادی آنتالیا

بهترین هتل های اقتصادی آنتالیا

آنتالیا که به‌عنوان جواهر ساحلی ترکیه شناخته می‌شود، ترکیبی جذاب از زیبایی‌های طبیعی، تاریخ باستانی و تجملات دنیای مدرن است. شما می‌توانید با تور آنتالیا یک تجربه فراموش‌نشدنی داشته باشید و خاطرات آن را برای همیشه در ذهن خود ثبت کنید؛ اما داشتن یک سفر لذت بخش در وهله اول به انتخاب هتل مناسب مربوط است. در این بررسی، به شما بهترین هتل های آنتالیا را معرفی می‌کنیم تا محل اقامت خود را در این شهر توریستی انتخاب کنید.

هتل های اقتصادی آنتالیا

اونال بوتیک آنتالیا (Unal Boutique Hotel)

اونال بوتیک یک هتل سه ستاره است که در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد. این هتل که یکی از بهترین هتل های آنتالیا به شمار می‌رود، در فاصله یک کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد که از جاذبه‌های اطراف مانند ساحل بلدیبی و ساحل کنیالتی دیدن کنید.

اونال بوتیک به میهمانان خود 30 اتاق مجهز از جمله سوییت‌ها و اتاق‌های خانوادگی را ارائه می‌دهد که همه آنها چشم‌اندازی زیبا به سمت کوهستان یا به استخر دارند. از امکانات هتل می‌توان به استخر، رستوران، لانژ، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کرد. از مزایای هتل اونال بوتیک آنتالیا می‌توان به قیمت مناسب نسبت به امکانات اشاره کرد.

هتل پانچ آنتالیا (Panc Hotel)

هتل سه ستاره پانچ آنتالیا یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در منطقه لارا قرار دارد. این هتل ساحلی در فاصله 10 کیلومتری مرکز شهر است و به انواع جاذبه‌های فوق العاده نیز دسترسی خوبی ارائه می‌دهد. هتل پانچ آنتالیا حدود ۳۶ اتاق دارد که به سه دسته از جمله اتاق‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره تقسیم می‌شوند.

اتاق‌های هتل امکاناتی مانند مینی بار، حمام خصوصی، وان، سشوار، تلویزیون، سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان را ارائه می‌دهند. همچنین از امکانات هتل می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا بخار، سونا خشک، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان و رستوران اشاره کرد.

هتل لارا دینک آنتالیا (Lara Dinc Hotel)

هتل لارا دینک یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا قرار دارد. این هتل در فاصله‌ای حدود ۳۰۰ متر از ساحل ساخته شده است و تنها با هفت دقیقه پیاده‌روی می‌توان وارد ساحل زیبای آن شد. هتل لارا دینک حدود 48 اتاق دارد که به اتاق استاندارد دو نفره و سه نفره تقسیم می‌شوند.

از امکانات اتاق‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی اختصاصی، تهویه هوای مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی اشاره کرد. همچنین هتل مجهز به آسانسور، پارکینگ، سونا، استخر سرباز و اینترنت رایگان به صورت بی‌سیم در اتاق‌ها و لابی است. هتل لارا دینک آنتالیا به جاذبه‌های اطراف دسترسی خوبی دارد و گزینه خوبی برای اقامت در تور آنتالیا به شمار می‌رود.

هتل هیمروس بیچ انتالیا (Himeros Beach Hotel)

هتل سه ستاره هیمروس بیچ یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در منطقه کمر قرار دارد. این هتل در فاصله 300 متری ساحل شنی کمر قرار گرفته است که به خاطر مسیر زیبایش بین هتل تا ساحل شهرت دارد.

هتل هیمروس حدود 91 اتاق دارد که به انواع اتاق استاندارد دو نفره، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته خانوادگی و اتاق چهار تخته خانوادگی تقسیم می‌شوند. اتاق‌ها چشم‌اندازی زیبا به کوهستان و استخر دارند. از امکانات این هتل می‌توان به ساحل خصوصی، رستوران و بار، استخر روباز، پذیرش 24 ساعته، استخر کودکان، حمام خصوصی، تلویزیون و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد.

هتل های اقتصادی آنتالیا

هتل بلموس کمر آنتالیا (Belmus Hotel)

هتل بلموس کمر همان هتل ملودی سابق است که در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که با 25 سال سابقه در سال 2012 میلادی مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل سه ستاره به جاذبه‌های گردشگری مختلف مانند پارک ساحلی بلدیبی، کمر مارینا و سایر موارد دسترسی دارد.

هتل بلموس کمر حدود 40 اتاق را به مهمانان ارائه می‌دهد که شامل اتاق 3 نفره با نمای رو به کوه، اتاق کینگ با بالکن و سوئیت خانوادگی هستند. اتاق‌های هتل به وای فای، تلویزیون، تهویه مطبوع، کمد لباس، حمام و دیگر امکانات رفاهی مجهز هستند.

هتل پرنسس سی لاین بیچ آنتالیا (Prenses Sealine Beach Hotel)

پرنسس سی لاین بیچ از هتل‌های چهار ستاره شهر آنتالیا است که در محله‌ سریک و در نزدیکی منطقه فوق العاده سرسبز بلک قرار دارد. ساحل بوگزاکنت در فاصله‌ ۶۰۰ متری این هتل واقع شده که از ساحل‌های بسیار معروف آنتالیا محسوب می‌شود. همچنین به جاذبه‌های دیگر مانند شهربازی سرزمین افسانه‌ها و مرکز خرید سیتی سنتر بلک دسترس راحتی دارد.

تعداد اتاق‌های هتل حدود ۷۹ عدد است که شامل اتاق استاندارد، اتاق استاندارد بزرگ و اتاق خانوادگی هستند. از امکانات هتل می‌توان به بوفه صبحانه و ناهار و شام، استخر روباز (بزرگسالان و کودکان به صورت مجزا) و موسیقی زنده اشاره کرد.

هتل گرند پارک لارا آنتالیا (Hotel Grand Park Lara)

هتل چهار ستاره گرند پارک لارا از بهترین هتل های آنتالیا در تور آنتالیا تابستان 1403 است که در منطقه لارا قرار دارد. این هتل در فاصله 200 متری تا ساحل شنی خصوصی خود است و به جاذبه‌هایی مانند مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم مال و آبشار دودن آنتالیا دسترسی دارد.

هتل گرند پارک لارا 472 اتاق را ارائه می‌دهد که شامل اتاق‌های استاندارد و خانوادگی هستند. هر اتاق منظره‌ای از شهر، باغ یا دریا دارد که اقامت در این هتل را لذت بخش می‌کند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه با غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌شود. هتل امکاناتی مانند استخر، اسپا، شاتل فرودگاهی و ساحل اختصاصی دارد.

هتل آمون آنتالیا (Amon Hotels Belek)

هتل آمون آنتالیا یک اقامتگاه چهار ستاره مخصوص افراد ۱۶ سال به بالاست. مسافران نه تنها به جاذبه‌هایی مانند ساحل کادریه، پارک ساحلی سریک، مرکز خرید سیتی سنتر بلک و سایر موارد دسترسی دارند، بلکه از تفریحات و نمایش‌های سرگرم کننده شبانه نیز لذت بسیار می‌برند.

هتل آمون آنتالیا حدود ۲۹۳ اتاق دارد که شامل اتاق آرامش، اتاق استاندارد، اتاق افسانه، اتاق قرمز و اتاق معلولین هستند. این هتل به یک مرکز تناسب اندام (بدنسازی، ایروبیک،‌ تنیس روی میز و دارت)، بار، رستوران، خدمات ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده، کلوپ شبانه و سرویس اتاق مجهز است.

هتل های اقتصادی آنتالیا

هتل سارپ آنتالیا (Sarp Hotel)

هتل چهار ستاره سارپ در مرکز شهر بلک است و فاصله کمی با مناطق گردشگری اطراف مانند شهر باستانی پرگه و قنات رومی دارد. این هتل یک باغ و یک استخر روباز را با چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتابگیر رایگان در منطقه ساحل خصوصی خود ارائه می‌دهد. سرویس رفت و برگشت رایگان به ساحل کادریه در دسترس است.

لاک پشت‌های کارتا کارتا در ساحل، از جاذبه‌های اصلی منطقه هستند. هتل سارپ آنتالیا 65 اتاق دارد که شامل اتاق دو نفره، اتاق سه نفره، اتاق دو نفره بزرگسال و کودک و اتاق استاندارد خانواده هستند. از امکانات هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، بار و پارک آبی اشاره کرد.

تور آنتالیا با الفبای سفر؛ یک تیر و چند نشان

اگر شما هم به دنبال تور آنتالیا هستید، توصیه می‌کنیم هتل خود را از «الفبای سفر» بگیرید. با رزرو هتل از الفبای سفر می‌توانید مزایایی مانند پرواز با بهترین ایرلاین‌های ترک، بهترین ساعات پرواز، کیفیت بی‌نظیر خدمات و قیمت بهتر نسبت به آژانس‌های دیگر را به دست آورید. پس تا تابستان تمام نشده است، هتل خود را خیلی سریع رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) سر بزنید یا با شماره 0214935 تماس بگیرید.