نکات بهداشتی و نظافت در هتل المپیک و ارم تهران

نکات بهداشتی و نظافت در هتل المپیک و ارم تهران

سفر به تهران و دیدن گاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن در روزهای تعطیل و خلوت می‌تواند تجربه‌ای جذاب را برای شما بسازد. از این رو وبسایت علی بابا به شما کمک می‌کند تا در یکی از بهترین هتل‌های این شهر اقامت داشته باشید و سفر خود را بیش از پیش لذت‌بخش‌ کنید. هتل المپیک و هتل ارم از نام‌دار‌ترین و بهترین هتل‌های تهران هستند که سابقه درخشانی در این زمینه دارند. با رزرو هتل ارم تهران در طول اقامت در هتل باید به نظافت شخصی خود و اتاق رسیدگی کرده و یک سری نکات را رعایت کنید.

نکات بهداشتی و نظافت در هتل المپیک و ارم تهران

هتل المپیک تهران

این اقامتگاه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران به شمار می‌رود که در محله ملاصدرا قرار دارد. این هتل جذاب با دارا بودن 4 ستاره در کارنامه خود از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافه، آمفی تئاتر، سالن همایش و سالن‌های ماساژ اشاره کرد. امکانات ورزشی و آبی فراوانی نیز در این هتل وجود دارد. به نظر می‌رسد که رزرو هتل المپیک تهران کار ساده‌ای است. با این حال به علت سابقه درخشان هتل و نظافت درجه یک آن، مسافران زیادی خواهان اقامت در آن هستند. بنابراین توصیه می‌شود تا مدتی پیش از سفر خود به صورت آنلاین، اقدام به رزرو اتاق کنید.

رزرو هتل المپیک تهران

برای رزرو هتل المپیک تهران می‌توانید به وب‌سایت رسمی این هتل مراجعه کرده و به صورت آنلاین اتاق رزرو کنید. اگر به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید با تماس با شماره‌های هتل اتاق مد نظر خود را رزرو کنید. در نهایت مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی را می‌توان به عنوان آخرین راه برای رزرو هتل المپیک تهران ذکر کرد. برای راحتی رزرو اتاق توصیه می‌شود تا مدتی پیش از سفر خود اقدام به رزرو کنید. در وب‌سایت این هتل به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره شده است.

هتل ارم تهران

هتل ارم تهران

به هتل ارم می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های 3 ستاره شهر تهران اشاره کرد. این هتل از امکانات ویژه‌ای چون پارکینگ بزرگ، سالن‌های همایش و آمفی تئاتر بزرگ، سالن‌های ماساژ و ورزشی برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌ها، چایخانه و کافی شاپ‌های متنوع آن اشاره کرد. در هتل ارم امکانات ویژه‌ای نیز برای معلولین تعبیه شده است. هتل بزرگ ارم در میدان ونک قرار گرفته است. همچنین قرارگیری این هتل در تقاطع سه بزرگراه مهم شهر تهران، به عنوان یک ویژگی از لحاظ موقعیت، بسیار حائز اهمیت است.

رزرو هتل ارم تهران

برای رزرو هتل ارم تهران چند راه‌کار پیش روی شما است. در ابتدا می‌توانید از وب‌سایت علی بابا رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. این راه کم هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه رزرو اتاق است. رزرو به صورت آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا تعداد تخت‌های اتاق و یا حتی طبقه اتاق را نیز انتخاب کنید. راه بعدی مراجعه به اپلیکیشن‌های آنلاین رزرو هتل و یا مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی است. پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین بدون دردسر است.

قیمت رزرو هتل المپیک تهران و هتل ارم

قیمت رزرو هتل المپیک تهران و هتل ارم

عوامل متعددی در قیمت اتاق هتل‌های المپیک و ارم تاثیرگذار هستند. در تعطیلات و تابستان معمولا تعداد توریست‌ها بیشتر بوده و قیمت اتاق‌ها نیز بالاتر می‌رود. نوع اتاق انتخابی شما نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت اتاق دارد. به عنوان مثال اتاق‌های یک تخته ودوتخته از قیمت پایین‌تری به نسب سوئیت‌ها و اتاق‌های سه تخته برخوردار هستند. پیشنهاد می‌شود قبل از رزرو اتاق، نظرات مسافران قبلی را مطالعه کرده، قیمت‌ها را مقایسه کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

رعایت نکات بهداشتی در هتل المپیک تهران و هتل ارم تهران

پس از رزرو هتل المپیک تهران و فیکس کردن اتاق مورد نظر خود، بهتر است در مورد رعایت نظافت و بهداشت در هتل آگاهی کافی کسب کنید. رعایت یک سری نکات بهداشتی و نظافتی می‌تواند سفری ایمن و سالم را برای شما به ارمغان آورد.قبل از ورود به اتاق هتل، اتاق را به دقت بررسی کنید. اگر احساس می‌کنید روبالشی و ملحفه‌ها تمیز نیستند می‌توانید از پذیرش درخواست کنید تا آن را برای شما تعویض کنند. هنگام ترک اتاق نیز تمامی زباله.ها را جمع‌آوری کرده و داخل سطل آشغال بریزید. پیش از ترک اتاق نیز از خاموش بودن تمامی وسایل برقی اطمینان حاصل کنید.

رعایت نکات بهداشتی هنگام اقامت در هتل

شما با رزرو هتل المپیک تهران و هتل ارم تهران دیگر نیازی نیست نگران رعایت بهداشت از سوی هتل باشید. این اقامتگاه‌ها از بهترین هتل‌های شهر به حساب می‌آیند و روی رعایت بهداشت و نظافت بسیار حساس عمل می‌کنند. شما نیز هنگام اقامت در هتل می‌بایست یک سری نکات را رعایت کنید. در طول اقامت خود در هتل تا حد امکان از وسایل بهداشتی شخصی خود استفاده کنید. دست‌های خود را به طور مداوم با آب و صابون بشویید تا از انواع ویروس‌ها در امان باشید. از کیفیت غذایی که می‌خورید اطمینان حاصل کرده و برای نگهداری مواد غذایی حتما از یخچال استفاده کنید. در طول اقامت خود در هتل نیز به طور مرتب پنجره اتاق را باز کنید تا هوای تازه وارد اتاق شود.

کلام پایانی

هتل‌های المپیک و ارم، دوتا از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های شهر تهران به حساب می‌آیند که می‌توانند گزینه خوبی برای اقامت باشند. در هر کدام از این هتل‌ها رعایت نکات بهداشتی و نظافت در اولویت قرار دارد. بنابراین لازم است تا پیش از ورود به اتاق، در طول اقامت و پیش از ترک اتاق یک سری نکات بهداشتی را رعایت کنید. پیشنهاد می‌شود برای رزرو هتل المپیک تهران از خیلی قبل‌تر اقدام کنید تا درمیان اتاق‌ها بهترین اتاق را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. برای رزرو هتل ارم تهران نیز می‌توانید با اسکرول کردن سایت علی بابا بهترین اتاق را حتی در تخفیف رزرو کنید.