هتل‌های مناسب خانواده در آنتالیا

هتل‌های مناسب خانواده در آنتالیا: امکانات، تفریحات و تجربه‌ها

آشنایی با هتل های مناسب خانواده در آنتالیا، برای کسانی که قصد دارند به‌همراه اعضای خانواده به این شهر ساحلی سفر کنند، اهمیت زیادی دارد. اقامت در هتل‌ هایی مانند هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا باعث می‌شود که همه اعضای خانواده از امکانات رفاهی باکیفیتی بهره‌مند شوند و لحظاتی به‌یادماندنی را در آنتالیا تجربه کنند. قبل از این‌که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل آنتالیا اقدام کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با تعدادی از هتل‌ های آنتالیا که برای خانواده مناسب هستند، آشنا شوید.

هتل‌های مناسب خانواده در آنتالیا

معرفی تعداد از بهترین هتل های مناسب خانواده در آنتالیا

در شهر آنتالیا تعداد زیادی هتل وجود دارد؛ اما برخی از آن‌ها برای اقامت خانواده‌ها گزینه مناسب‌تری هستند و با ارائه خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر سبب می‌شوند که والدین و فرزندان آن‌ها اقامت راحتی را تجربه کنند. در ادامه، شما را با چند مورد از این هتل و امکانات و تفریحات موجود در آن آشنا خواهیم کرد:

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ کلف ریزورت اند اسپا (Crystal Tat Beach Golf Resort and Spa) یکی از هتل‌ های پنج ستاره مناسب خانواده در آنتالیا است که در شهر ساحلی سریک و در فاصله ۸ کیلومتری از مرکز شهر بلک قرار دارد. در این هتل با دو ساختمان ۵ طبقه ۴۲۰ اتاق وجود دارد. اتاق‌های خانوادگی هتل ۲ خوابه هستند و به اندازه ۴ نفر ظرفیت دارند. در این اتاق‌ها ۱ تخت دبل و ۲ تخت توئین قرار گرفته است.

خانواده‌ها با اقامت در این هتل پنج ستاره و لوکس می‌توانند به جاذبه های گردشگری مانند مجموعه تفریحی لند آف لجند،‌ پارک ساحلی بلک، ساحل کادریه، باشگاه گلف، باغ تحمل و… دسترسی داشته باشند و از امکانات رفاهی متنوعی بهره‌مند شوند.

از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا برای خانواده‌ها می‌توان به مواردی مانند زمین بازی، باغ، آرایشگاه، هتل، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، ورزش‌های والیبال، تنیس، بسکتبال، دوچرخه‌سواری، بیلیارد، بولینگ تفریحات آبی شامل جت اسکی، قایق پارویی، قایق موتوری، فضای مخصوص برای بازی بچه‌ها، کلاس یوگا و اتاق‌های مجهز به تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، حمام، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد.

هتل‌های مناسب خانواده در آنتالیا

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek) یکی‌دیگر از بهترین هتل‌ های پنج ستاره آنتالیا واقع در منطقه بلک است که برای اقامت خانواده‌ها گزینه بسیار مناسبی به‌شمار می‌رود. مرکز خرید فورسامال، باشگاه گلف گلوریا، باشگاه گلف کاریا، باشگاه گلف آنتالیا، آمفی‌تئاتر آسپندوس و مرکز خرید آنتالیوم از نزدیک‌ترین جاذبه‌ های گردشگری اطراف این هتل هستند.

خانواده‌ها با اقامت در این هتل از خدمات و امکاناتی مانند پذیرش ۲۴ساعته، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، اتاق چمدان، ساحل اختصاصی، مبلمان، تخت‌های راحت، یخچال، تلویزیون، رستوران، کافی‌شاپ، خدمات خشک‌شویی و لباسشویی اینترنت رایگان در تمام قسمت‌های هتل، فضای سبز و… بهره‌مند می‌شوند‌.

از امکانات تفریحی این هتل برای خانواده‌ها می‌توان مواردی مانند تیراندازی با کمان، ایروبیک، نایت کلاب، دوچرخه‌سواری، کرایه دوچرخه، تنیس روی میز، دارت، بولینگ، غواصی، تنیس روی میز، کلاب کودکان، تخته‌های بازی، زمین بازی کودکان، حمام آفتاب در ساحل اختصاصی، استخر روباز مخصوص برای کودکان و بزرگسالان، سونا، جکوزی، آب‌تنی در حمام‌ ترکی، کلاس یوگا، بدن‌سازی و… را نام برد.

هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت آنتالیا

یکی‌دیگر از هتل‌های مناسب خانواده در آنتالیا هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت (Selectum Family Resort) نام دارد. خانواده‌ها با اقامت در این هتل لوکس و لاکچری بهترین امکانات را دریافت می‌کنند و یک سفر به‌یادماندنی را در ذهن خود به ثبت می‌رسانند.

اتاق‌های بزرگ و جادار، اینترنت رایگان در فضاهای عمومی، رستوران‌هایی با غذاهای ترکی و بین‌المللی، بازی‌های سرگرم‌کننده، باشگاه ویژه کودکان، پارک آبی، سرسره‌های آبی، استخر کودکان، استخر بزرگسالان، اجاره دوچرخه، کلوپ شبانه، زمین تنیس، سونا و جکوزی و… تعدادی از امکانات رفاهی عمومی و تفریحی این هتل به‌شمار می‌روند‌.

در واحدهای اقامتی این هتل نیز امکاناتی مانند حمام، وان، دوش، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت، ماهواره، یخچال، مینی‌بار، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب باکیفیت و… وجود دارد.

سایر هتل های مناسب خانواده در آنتالیا کدام‌اند؟

باتوجه‌به این‌که در اکثر هتل های پنج ستاره آنتالیا خدمات و امکانات رفاهی کامل و مشابهی برای خانواده‌ها و سایر مسافران ارائه می‌شود؛ در این بخش، به‌معرفی نام هتل‌ ها بسنده می‌کنیم. سایر هتل های معروف آنتالیا که برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب هستند، عبارت‌اند از:

  • هتل پنج ستاره رگنوم کاریا آنتالیا (Regnum Carya)

  • هتل‌ پنج ستاره کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا (Concorde De Luxe Resort)

  • هتل پنج ستاره لارا باروت کالکشن آنتالیا (Lara Barut Collection)

  • هتل پنج ستاره لیبرتی لارا آنتالیا (Liberty Hotels Lara)

  • هتل پنج ستاره تایتانیک مردان پالاس آنتالیا (Titanic Mardan Palace)

  • هتل پنج ستاره رکسوس داون تاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

  • هتل پنج ستاره لیماک لیمرا آنتالیا (Limak Lara Deluxe Hotel & Resort)

  • هتل پنج ستاره سو اند آکوالند آنتالیا (Hotel Su & Aqualand)

  • هتل پنج ستاره کلاب سرا آنتالیا (Club Hotel Sera)

  • هتل پنج ستاره پورتو بلو ریزورت آنتالیا (Porto Bello Hotel Resort & Spa)

در این هتل های خانوادگی برنامه‌های تفریحی مناسب برای تمام اعضای خانواده ارائه می‌شود. خانواده‌ها با انتخاب یکی از هتل‌ های معرفی‌شده در این مطلب، یک سفر خانوادگی پر از شادی و سرگرمی را تجربه خواهند کرد.

هتل‌های مناسب خانواده در آنتالیا

فلای تودی بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آنتالیا

در این مطلب، تعدادی از معروف‌ترین هتل‌ های آنتالیا را که برای سفرهای خانوادگی مناسب هستند، به شما عزیزان معرفی کردیم. برای خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا و سایر هتل های خانوادگی آنتالیا می‌توانید وارد سایت «فلای تودی» شوید. مراحل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آنتالیا در سایت فلای تودی بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد؛ زیرا این سایت رابط کاربری ساده و پرسرعتی دارد و به‌عنوان معتبرترین مرجع آنلاین خدمات گردشگری ایران شناخته می‌شود.