مهاجرت به هلند از طریق استارتاپ

روش های مهاجرت به هلند

هلند یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی است و سالیانه افراد زیادی با استفاده از روش‌های مختلف برای مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنند. این کشور اقتصاد قوی و باثباتی دارد و همین موضوع موجب شده کیفیت زندگی شهروندان آن در بالاترین سطح قرار بگیرد. هر یک از روش‌های مهاجرت به هلند شرایط مختص به خود را دارند که متقاضی قبل از هرگونه اقدامی باید از آن‌ها مطلع شود. ما در ادامه بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت به هلند را به شما معرفی می‌کنیم.

مراحل مهاجرت به هلند

شما برای مهاجرت به هلند علاوه بر آماده کردن یکسری مدارک، باید مراحل خاصی را نیز طی کنید. اصلی‌ترین مراحل مهاجرت به این کشور زیبای اروپایی عبارتند از:

1. مشخص کردن انگیزه و هدف از مهاجرت به هلند

2. انتخاب ساده‌ترین روش مهاجرت به هلند متناسب با شرایط خود

3. جمع آوری مدارک لازم و اقدام جهت مهاجرت

4. تایید شدن درخواست

5. مراجعه به سفارت هلند برای دریافت ویزا

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

سیستم آموزشی هلند بر اساس استانداردهای بین المللی است و همواره نام بسیاری از دانشگاه‌های آن در لیست برترین دانشگاه‌های جهان قرار می‌گیرند. اگر قصد دارید از طریق تحصیل به هلند مهاجرت کنید، باید از یک دانشگاه واقع در این کشور پذیرش بگیرید.

از شرایط دیگر تحصیل در هلند این است که متناسب با دوره تحصیلی دانشگاه موردنظرتان، مدرک زبان انگلیسی یا هلندی ارائه کنید. شما باید تمکن مالی خود را اثبات کنید؛ به عبارتی دیگر باید برای آفیسر مهاجرت ثابت کنید که توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی و تحصیل در هلند را دارید. تمامی مدارک شما، از جمله مدارک تحصیلی به همراه ریزنمرات باید ترجمه رسمی شده باشند.

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

مهاجرت به هلند از طریق کار

هلند نرخ بیکاری پایینی دارد و همین موضوع موجب شده فرصت‌های شغلی فراوانی پیش روی مهاجران خارجی قرار بگیرد. اولین شرط مهم برای مهاجرت کاری به هلند این است که از طرف یک کارفرمای هلندی پیشنهاد کاری دریافت کنید. داشتن سابقه کاری مرتبط با جاب آفر می‌تواند به طی شدن راحت این پروسه به شما کمک کند.

شما باید اسناد تمکن مالی خود را ارائه کرده و ثبات کنید که می‌توانید هزینه‌های زندگی در هلند را در طول مدت اقامت خود پوشش دهید. از پرتقاضاترین مشاغل هلند می‌توانیم به حوزه مهندسی، متخصصان IT و حوزه پزشکی اشاره کنیم. شما با چند سال کار در هلند می‌توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید.

مهاجرت به هلند از طریق کار

مهاجرت به هلند از طریق استارتاپ

هلند در راستای کمک به حوزه کارآفرینی و سرعت بخشیدن به راه اندازی استارتاپ‌های نوآورانه، ویزای استارتاپ را برای متخصصان تکنولوژی و نوآوران خارج از اتحادیه اروپا صادر می‌کند. متقاضیان با اخذ این ویزا اجازه دارند در مدت مشخصی در هلند اقامت داشته و کسب‌وکار خود را در این کشور راه اندازی کنند.

چنانچه طرح تجاری و بیزینس پلن جدید و مفیدی دارید که قابلیت تبدیل شدن به یک کسب‌وکار موفق را دارد، این روش مهاجرتی گزینه ایده آلی برای شما است. شما باید منابع مالی کافی برای راه اندازی استارتاپ و زندگی در هلند را داشته باشید. همچنین لازم است کسب‌وکار خود را در اتاق بازرگانی هلند ثبت کنید.

مهاجرت به هلند از طریق استارتاپ

جمع‌بندی

هر یک از روش‌های مهاجرتی نام برده می‌توانند متناسب با شرایط متقاضی بهترین باشند. برای آگاهانه تصمیم گرفتن در این زمینه می‌توانید از تجربه و دانش افراد متخصص به امور مهاجرتی استفاده کنید. موسسه مهاجرتی اپلاییکا یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. این مجموعه از تیمی مجرب و حرفه‌ای تشکیل شده است که در تمامی مراحل مهاجرت به هلند همراه با شما خواهند بود. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است به وب سایت رسمی اپلاییکا مراجعه کنید.