تور ارزان فرانسه | یک ماه دیگه فرانسه باش

تور ارزان فرانسه میخوای ؟ چمدون رو ببند، پاسپورت رو چک کن، آماده شو برای یه سفر رویایی! آره درست شنیدی، فقط یک ماه دیگه مونده تا تو قلب اروپا، یعنی فرانسه باشی!

تصور کن داری تو خیابون‌های سنگفرش شده پاریس قدم می‌زنی، زیر برج ایفل یه قهوه می‌خوری و از دیدن بناهای تاریخی مثل قصر ورسای و موزه لوور لذت می‌بری. یا شاید تو ساحل زیبای نیس آفتاب می‌گیری و طعم غذاهای لذیذ فرانسوی رو زیر زبونت مزه می‌کنی.

تور ارزان فرانسه
تور ارزان فرانسه

اما صبر کن، قبل از اینکه چمدون رو پر کنی و راهی بشی، یه نفس عمیق بکش و چند تا نکته رو یادت باشه:

  • ویزا: اول از همه باید ویزای شینگن بگیری. مدارک لازم رو جمع کن و به سفارت فرانسه مراجعه کن. یه ذره صبر و حوصله داشته باش، چون ممکنه روند صدور ویزا یه کم طول بکشه.
  • بلیط پرواز و رزرو هتل: بعد از گرفتن ویزا، نوبت به رزرو بلیط هواپیما و هتل می‌رسه. می‌تونی از طریق سایت‌های آنلاین اقدام کنی.
  • پول: یورو واحد پول فرانسه است. قبل از سفر مقداری یورو تهیه کن یا کارت اعتباری بین‌المللی همراهت داشته باش.
  • زبان: فرانسوی زبان رسمی فرانسه است. یادگیری چند تا جمله و عبارت ساده فرانسوی می‌تونه خیلی به کارت بیاد.
  • برنامه‌ریزی: یه برنامه‌ریزی کلی از جاذبه‌هایی که می‌خوای ببینی و کارهایی که می‌خوای انجام بدی داشته باش. اینطوری می‌تونی از وقتت به بهترین نحو استفاده کنی.
  • …: اینو آخرش می‌گم، صبر داشته باش 😉
تور ارزان فرانسه
تور ارزان فرانسه

فرانسه رفتن سخته؟

فرانسه رفتن سخته؟ شاید حق با تو باشه چون نمی‌دونی برای گرفتن ویزا شینگن از کجا شروع کنی! این‌که ریجکت نشی هم خودش ریسک بزرگیه و چالش داره، چون می‌تونه برات مشکلات دیگه‌ای در آینده درست کنه. حالا بحث رزرو کردن هتل، خرید بلیط پرواز و برنامه‌ریزی برای دیدن جاهای دیدنی پاریس و زبان فرانسه، هرکدومش یک چالش بزرگیه که باعث میشه به‌جای این‌که از سفر لذت ببری و ریلکس بشی، بیش‌تر بهت استرس بده و کلن قید سفر کردن به اروپا رو بزنی و بخوای بری جای راحت‌تری مثل … 😏

اما صبر کن می‌خوام یک چیز جالب بهت بگم. اول این‌که فرانسه رفتن هم می‌تونه ساده باشه و هم ارزون. حتی ارزون‌تر از سفرهایی که فکرشم نمیکنی. البته قرار نیست سفر فرانسه با یک کشور آسیایی و ارزون مقایسه کنم! ولی بخوای همین کشورهای دورورمون رو لاکچری بری اون موقعس که میگم هزینه فرانسه رفتن کم‌تر از اون هم می‌تونه باشه!

بزار دیگه حاشیه رفتن رو کنار بزارم و راهکار بدم! حالا میخوای بدونی چطور میشه که یک ماهه دیگه فرانسه باشی؟ جوابش اینجاست:

اول از همه بجای این‌که خودت برای ویزا گرفتن اقدام کنی، کار بسپر دست کسی که این‌کارست. کی؟ آژانس گردشگری. اصلا برای کسی که می‌خواد یک سفر بره، اون هم تو حوزه شینگن بهتر از خرید تور از آژانس مگه میشه؟ قطعا نه. آژانس‌های گردشگری که تجربه و اعتبار دارن و با سفارت‌‌ها ارتباط دارن، ویزای شینگن شما رو راحت‌تر می‌گیرن و ریسک ریجکتی خیلی پایینه.

البته لازم به یادآوری نیست که بگم هر آژانسی هم نه! این‌که یک آژانس دارای سابقه و قدمت باشه و خودش مجری مستقیم تور باشه خیلی تو نتیجه کار شما بستگی داره ضمن این‌که تو سفر هم خیالت راحته یک تورلیدر حرفه‌ای همراه شماست و اون بخش برنامه‌ریزی سفر و زبان رو برات حل می‌کنه و دیگه چالشی با اون قسمت هم نداری.

پس با این شرایط اگر یک آژانس خوب انتخاب کنی که کارشو عالی انجام بده، دیگه فرانسه رفتن سخت نیست! 🤩

تور ارزان فرانسه
تور ارزان فرانسه

تور ارزان فرانسه ژیوار

خب تا حالا گفتیم ی آژانس گردشگری خوب پیدا کن و خودتو برای رفتن به پاریس آماده کن، الان می‌خوام بگم اون آژانسی که می‌تونه یک ماهه دیگه شما رو تو قلب اروپا بفرسته و یک خاطره‌ای فراموش‎نشدنی و فوق‌العاده برات رقم بزنه، گروه گردشگری ژیوار هست که سال‌ها تعداد خیلی زیادی از هم‌وطنای ایرانی رو به اروپا و فرانسه فرستاده و کلی خاطره زیبا برای خیلی‌ها ساخته. به قول ژیوار، کجا میری مهمه، با کی میری مهم‌تر…! پس با تور ارزان فرانسه ژیوار می‌رسیم به مورد آخری که قرار بود بگم …:

  • لذت ببر! مهم‌تر از همه، از سفرت به فرانسه لذت ببر! با مردم صحبت کن، فرهنگشون رو بشناس، غذاهای جدید امتحان کن و خاطرات قشنگی برای خودت بساز.

با ژیوار خیالت راحت باشه، یک ماه دیگه فرانسه‌ای. اگر سوالی داشتی حتما به کارشناسای ژیوار زنگ بزن تا برای سفر به فرانسه یا هرجای قشنگی که دوست داشتی بری، راهنماییت کنن این هم شماره تماس ژیوار: 02154795000 و 02122661266.

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨