هتل آرتا قشم
هتل آرتا قشم

آشنایی با هتل آرتا قشم و امکانات آن

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

قبل از رزرو هتل آرتا قشم با امکانات آن آشنا شوید

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره هتل آرتا قشم و امکانات این هتل سخن خواهیم گفت پس اگر قصدر رزرو هتل آرتا قشم را دارید تا آخر این مقاله با تاپ توریست همراه باشید

قبل از معرفی هتل آرتا بهتر است مختصری درباره جزیره قشم بدانید :

جزیره قشم در جنوب کشور ایران قراره دارد و به عنوان بزرگ ترین جزیره در تنگه مهم هرمز خودنمایی میکند . این جزیره به دلیل موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی خاصی که دارد یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی کشور ایران به حساب می آید . جزیره زیبای قشم به دلیل ساحل زلال در چند سال اخیر مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است . جزیره هنگام به خاطر نزدیکی به قشم و زیستگاه دلفین‌ها، آهوها و تنها پارک کروکدیل ایران مورد توجه خاصی قرار گرفته است. از جاهای دیدنی قشم می‌توان به غارنمک، کوه‌ها و تندیس‌های قشم، جنگل دریایی حرا، انجیر معابد، حیات‌وحش دریایی، غارخربز، سده‌های ساسانی و هخامنشی، سد پی پشت، سد گوران، ماهیگیری تفریحیو مراکز مهم تجاری متعدد نام برد.

هتل آرتا قشم

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


دلایل رزرو هتل آرتا قشم ؟

  • یکی از جدیدترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره قشم
  • نخستین هتل استاندارد جزیره قشم
  • داردای معماری تلفیقی کلاسیک و عربی می باشد
  • دارای لابی با الهام از سبک کلاسیک و مدرن
  • موقعیت مکانی مناسب هتل  که موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله سیتی سنتر ۱ و ۲ و مرکز خرید ستاره
  • دارای پرسنل مجرب

هتل آرتا قشم

خدمات هتل آرتا قشم

این هتل به دلیل زیبایی ، راحتی و ساختار استاندارد مروارید قشم لقب گرفته است. 44 اتاق دو و سه تخته و چهار سوییت یک خوابه که بعضا دارای چشم انداز دریا می باشند همراه با پرسنل خون گرم و مهربان زینت بخش تعطیلات شما خواهند بود و خاطره خوشی را در جزیره عجایب هفتگانه برای شما خلق خواهند نمود.

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، کافی شاپ که در طبقه همکف بیست و چهار ساعته آماده سرویس دهی می باشد. رستوران هتل واقع در طبقه اول هر روز از ساعت 7 صبح الی 10 صبح جهت صرف صبحانه پذیرای مهمانان عزیز می باشد. هتل دارای پارکینگ فضای باز و مسقف، که استفاده از آن برای مهمانان رایگان می باشد. همچنین کلیه طبقات هتل دارای اینترنت رایگان و پرسرعت می باشند.

 ساعت تحویل اتاق: 14:00

 ساعت تخلیه اتاق: 12:00

 تعداد اتاق ها: 44 عدد

 فاصله تا مرکز شهر: 5 دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: 45 دقیقه

 آدرس هتل: قشم – میدان امام قلی – بلوار شهید بهشتی – جنب رستوران نعیم – هتل آرتا


مقالات بیشتر بخوانید :


 



 الی گشت    

                تور کیش