مارماریس ترکیه

مارماریس ، بهشتی در سواحل ترکیه | Marmaris

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مارماریس ترکیه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره مارماریس ترکیه و کارهایی که باید در این بندر بهشتی انجام دهید صحبت خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مارماریس ترکیه شهری بندری و بهشتی در سواحل مدیترانه است که در جنوب غرب ترکیه و در استان موغله واقع شده‌است. مارماریس به‌دلیل واقع شدن میان رشته‌کوه‌های کنار دریا بسیار مشهور است. این شهر همچنین با دو لنگرگاه اصلی و بندرهای متعدد خود، مرکزی برای کشتی‌رانی و غواصی نیز به شمار می‌رود. از مارماریس به‌طور منظم، کشتی‌های تفریحی به سمت جزیرهٔ یونانیِ رودِس در حرکت‌اند.

شهر مارماریس دارای آب‌وهوایی مدیترانه‌ای با تابستان‌هایی گرم و مرطوب و زمستان‌هایی بارانی و خنک است. نام «مارماریس» از کلمهٔ «مرمر» گرفته شده‌است. دلیل این نام‌گذاری، وجود سنگ مرمر در منطقهٔ مارماریس است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مارماریس کجاست ؟

شهر مارماریس یک مقصد توریستی فوق العاده محبوب در ترکیه است. هر روز از سفر شما در این شهر با وجود سواحل شنی سفید و آب های براق و زلال عالی خواهد بود.

مارماریس مارینا

چه شما بخواهید قدم بزنید و قایق های کنار اسکله را تماشا کنید و چه ترجیح دهید خرید کنید، مارماریس مارینا یا همان تفرجگاه ساحلی مارماریس یک مرکز اجتماعی است که با حال و هوای خود به طور مداوم برای شما سرگرمی هایی فراهم می کند. تعداد زیادی اجراهای زنده موسیقی در کنار ساحل، انواع رستوران های متنوع و عالی برای خوردن، مغازه های متنوع برای خرید یادگاری های ترکی و لباس و هر چیزی که بخواهید در اینجا وجود دارد.

مارماریس کجاست ؟

تماشای رقص فواره ها

فواره های رقصنده مارماریس چشم اندازی زیبا برای کسانی است که نمایش های شبانه را دوست دارند. این نمایش حدود نیم ساعت طول می کشد و شامل پرتاپ آب به سمت بالا با موزیک و نورهای رنگی است. این نمایش رایگان است و مردم بسیاری را هر شب جذب می کند. این فواره یک مجسمه زیبای پری دریایی در درون خود دارد. می توانید یک سکه در درون آب بیندازید و آرزو کنید.

مارماریس کجاست ؟

ساحل ایچملر شهر مارماریس

آب ساحل ایچملر مارماریس (Icmeler Beach) کم عمق و شفاف و شن و ماسه آن نرم و تمیز است. این ساحل مکانی ایده آل برای خانواده ها و همه گروه ها است. همانطور که در این بهشت آرام هستید چشم انداز کوه ها را در مسیر خود از دست ندهید. این ساحل مارماریس مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید است و قطعا شما قطعه ای از بهشت روی زمین را تجربه خواهید کرد.

مارماریس کجاست ؟

در زیر ویدئویی بسیار زیبا از جاذبه های شهر مارماریس، بهشتی در سواحل خاورمیانه را ببینید؛

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨